افزايش محدوده، علت تاخير اجراي پروژه برليان سنتر

شهردار سبزوار افزايش محدوده به ساختمان قبلي را علت تاخير اجراي نخستین بازار هوشمند طلا و جواهر(برلیان سنتر) شرق کشور در سبزوار بيان كرد.

به
گزارش روابط عمومي شهرداري سبزوار، دكتر محمد علي طالبي افزود: قرار بود نخستین بازار بزرگ تخصصی و هوشمند طلا و جواهر در خیابان بیهق در مرکز خرید شهر سبزوار با مساحتی بالغ بر یک هزار و ۲۰۰ متر مربع و ۳ هزار و۶۰۰ متر مربع زیربنا احداث شود كه از سوي مالك با تقاضاي افزايش محدوده مواجه شد.

وي اظهار كرد: افزايش ۱۳۰۰ مترمربع محدوده به مساحت ساختمان قبلي باعث شد نقشه هاي طرح به طور كلي تغيير يابد.

وی با بيان اينكه در حال حاضر برليان سنتر پروانه دريافت كرده و خوشبختانه مشكل خاصي ندارد، گفت: پيش قرارداد آن با شهرداري تنظيم و امضا شده و به شورا براي تصويب مي رود.

منبع : وب سایت شهرداری سبزوار

نظرت را بنویس
comments

سلام نمي دانيم چرا جناب شهردار و ديگر مسئولان شهرداري اينقدر اصرار دارند بگويند "برليان سنتر"؛ مگر مرکز طلا و جواهر چه اشکالي دارد. اين همه زور مي زنيم که فارسي را پاس بداريم آنوقت ناآگاهانه به اين راحتي يک عبارت خارجي را در زبان مردم جا مي اندازنيم. وقتي اين عبارت جا افتاد هر چه زور بزنيم از زبان مردم بيرون نمي رود. رسانه ها هم بايد دقت کنند و اين اصطلاحات خارجي را استفاده نکنند و در خبرها عبارت فارسي را بکار ببرند. حتي اگر مسئولان استفاده کردند خبرنگاران و رسانه ها بايد به آنها تذکر دهند.

ممنون از توجه تان، ان شا الله شما که به مسئولان دسترسي داريد به شهردار و ديگر مسئولان شهرداري تذکر دهيد که فارسي را پاس بدارند تا از الان واژه بيگانه را سر زبان مردم نيندازند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما