دکتر معصومی به وعده خود عمل کرد:

فرزند دیار سربداران افتخار آفرین خطه زنجان

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
دکتر مسیح اله معصومی فرزند دیار سربداران که در حال حاضر مسئولیت شهرداری زنجان را بر عهده دارد، در صفحه اینستاگرامی خود از مراحل نهایی تقاطع غیر همسطح گلشهر پس از ۹ ماه تلاش شبانه روزی، خبر داد.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، مسیح اله معصومی که یکی از گزینه های تصدی مسئولیت شهرداری سبزوار بود، مورد بی مهری اعضای شورای اسلامی شهر سبزوار و مسئولین شهری واقع شد و از صحنه حذف گشت، در شهریور ماه 96 سکان سازمان شهرداری مرکز یکی از استان های کشور و بیستمین شهر پرجمعیت ایران را  به دست گرفت که از زمان ورود و فعالیتش در این منصب، شهروندان زنجانی شاهد اتفاقات خوبی در شهرشان بوده اند.
 
یکی از اقدامات بزرگ معصومی در این مدت ساخت پروژه عظیم تقاطع غیر هم سطح گلشهر زنجان بود که در خرداد ماه 97 کلنگ زنی شد و قرار بر این شد که این پروژه ۱۰ خرداد ماه سال آینده به بهره برداری برسد. این در حالی بود که نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان گفته بود: مردم این استان به طولانی شدن روند اجرای طرح های عمرانی عادت کرده اند.از همین رو شهروندان زنجانی نمی توانند باور کنند که طرحی بتواند طی یک سال اجرا شود و به بهره برداری برسد.
 
و در ادامه حجت الاسلام خاتمی اظهار کرده بود: امید می رود تقاطع غیر همسطح گلشهر، برای نخستین بار در زنجان این موضوع را محقق کند که یک طرح می تواند حداکثر طی سال اجرا شود و بهره برداری برسد.
 
گویا طولانی شدن روند احداث تقاطع غیرهمسطح سیدالشهدا(ع) استان زنجان سبب بی اعتمادی مردم و همچنین تردید به اتمام یکساله پروژه تقاطع غیرهمسطح گلشهر شده بود، اما این شهروند سبزواری اثبات کرد اجرایی کردن پروژه های توسعه شهری برای مسئول کاردان و وظیفه شناس، ممکن است و خوشبختانه در آینده ای نه چندان دور مردم زنجان شاهد اجرایی شدن یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی که دکتر معصومی در یک مدت مشخص متعهد شده بود به سرانجام برساند، هستند.
 
اجرایی شدن یکی از پروژهای عظیم عمرانی مرکز استان زنجان توسط یکی از فرزندان سبزواری، در حالی است که برخلاف عملکرد این شهروند، مسئولین شهری سبزوار حتی نمی توانند پروژه های این شهر را در تقویم زمانی مشخصی به مرحله اجرا برسانند و تنها درجا می زنند و متاسفانه گاهی حتی با اقدامات غیراصولی و نیز عدم تعهد، شاهد ضربه زدن از سوی آنها به منطقه و مردم این دیار هستیم.
 
ای کاش شخصی مانند دکتر معصومی که از تخصص دانشگاهی مرتبط (دکترای معماری و شهرسازی) و سوابق اجرایی و مدیریتی قابل توجهی نظیر چند سال معاونت شهرداری کلانشهر قم برخوردار بود، مورد توجه جدی تر شورای شهر سبزوار واقع می شد تا اکنون مردم دیار سربداران به جای مردم زنجان شاهد این اتفاقات خوب در شهرشان می بودند و از پتانسیل چنین شخصیت هایی در شهر زادگاه خود بهره می بردند.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما