تقدیر رئیس اتاق اصناف و روسای اتحادیه های شهرستان از رضا شجاع مقدم

ریحانه ریاحی/ مجله اینترنتی اسرارنامه
 
رئیس اتاق اصناف شهرستان وروسای اتحادیه ها از رضاشجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار و همکاران وی و تمام دستگاه ها و کسانی که در اجرای برنامه های هفته کتاب حضور فعال داشتند تقدیر به عمل آوردند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، روزپنجشنبه 8آبان ماه97 طی حرکت فرهنگی مردمی، عضو شورای صنفی اتاق اصناف کشور به همراه هیئت رئیسه شورای صنفی و روسای اتحادیه ها، برای قدردانی از رویداد بزرگ فرهنگی شهر و بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار رفتند و دیداری با رضا شجاع مقدم داشتند.
 
در این دیدار کیانی رئیس شورای صنفی سبزوار از مدیریت، نظارت و اجرای برنامه های هفته کتاب تشکر کرد و  گفت: گرچه ظاهرا کار ما اقتصادی به نظر می رسد، ولی باید بپذیریم بطن کار فرهنگی، هنری، اجتماعی و حتی امنیتی است که این حرکت جای تشکر و قدردانی دارد.
 
وی نقش کتاب و مطالعه را در تعالی و آرامش جامعه ضروری دانست و افزود:  بنده از سرپرست اداره ارشاد و دیگر مسئولان و حتی مردم می خواهم که این حرکت های فرهنگی و هنری که درهفته کتاب شاهد آن بودیم استمرار داشته باشد.
 
گفتنی است در این دیدار علیرضا شرافت هنرمند پیشکسوت،سیدابوالفضل حسینی شاعر محلی سرا و علیرضا مشقی نوازنده کمانچه حضور داشتند و در پایان رضا شجاع مقدم به منظور تقدیر از این حرکت ارزشمند، به تمامی میهمانان کتاب اهدا کرد.
 
لازم به ذکر است، در اقدامی دیگر که تقریبا بی سابقه بود، کیانی رئیس انجمن صنفی با رویکردی ارزشمند جهت حمایت از سیدابوالفضل حسینی  1000 جلد کتاب وی را که بقبن نام داشت خریداری کرد، این مهم در حالی اتفاق افتاد که در هیچ یک از جشن های کتاب این چنین اتفاقی نیفتاده بود.
 
همراهی انجمن صنفی در امر کتاب خوانی در هفته کتاب و حرکت قدرشناسانه آنها بعد از اتمام این هفته، خود جای تقدیر و تشکر فراوانی دارد.
 
هیات تحریریه اسرارنامه این اقدام ارزشمند ستوده و ابراز امیدواری می کند که امور فرهنگی و هنری شهرستان توسط انجمن امور صنفی با همت جناب کیانی تداوم یابد.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما