به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار

رونمایی از تمبر یادبود دکتر حسین قندی سلطان تیتر ایران در زادگاهش سبزوار

امید برومندی / مجله اینترنتی اسرارنامه

تمبر یادبود مرحوم دکتر حسین قندی معروف به سلطان تیتر ایران، در مراسمی که به مناسبت تجلیل از اصحاب رسانه سبزوار، رونمایی شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این برنامه که به مناسبت هفده مرداد روز خبرنگار در آسایشگاه خیریه سالمندان مادر سبزوار برپا شد، پیام سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرائت شد.

همچنین در این مراسم،نشان افتخار استاد قندی علاوه بر خبرنگاران، خانواده محترم شهدا و پیشکسوتان به نشریه ستاره شرق به مدیر مسئولی مهدی مقصودی تعلق گرفت، که توانسته به صورت مستمر 122 شماره را به چاپ برساند.

حسین قندی متولد 1330 در شهرستان سبزوار روزنامه‌نگار، استاد رشتهٔ علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و مدرس روزنامه‌نگاری، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد از آمریکا در رشتهٔ مدیریت بین‌الملل بود.

ویژه‌ترین مهارت حسین قندی را در انتخاب تیترهای مناسب برای مطالب مطبوعاتی می‌دانند. او از جمله روزنامه‌نگارانی است که بسیار بر اخلاق روزنامه‌نگاری تأکید می‌کرد.

وی سرانجام در اردیبهشت 94 بعد از یک دوره بیماری، درگذشت و پیام های تسلیت متعددی از سوی چهره های سرشناس خبری و فرهنگی کشور به دنبال درگذشت وی منتشر شد.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما