هتل جهانگردی مکانی امن و آرام برای مسافران سبزوار

وبسایت منطقه ویژه اقتصادی سبزوار که مدتی است فعالیت های خود را با محوریت معرفی توانمندی های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری شهر دیرینه های پایدار دنبال می کند، در روزهای اخیر طی انتشار یک مطلب متنی و گزارش تصویری به معرفی هتل جهانگردی سبزوار پرداخته است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، هتل جهانگردی یکی از قدیمی ترین مراکز اقامتی برای گردشگران سبزوار است. این هتل که بیش از 40 سال سابقه دارد درگزارش وبسایت منطقه ویژه اقتصادی به شرح زیر معرفی شده است:

هتل جهانگری سبزوار

وبسایت منطقه ویژه اقتصادی: هتل جهانگردی سبزوار به عنوان اولین مرکز مدرن اقامتی و پذیرایی شهرستان سبزوار در اوایل دهه 50 شمسی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع و با زیر بنایی به مساحت یک هزار و 500 متر مربع احداث گردید.
هتل جهانگردی که یک مرکز کاملا شناخته شده برای مهمانان و همشهریان عزیز می باشد با کادری مجرب و محیطی دلنشین و با سابقه ای قریب به 40 سال، افتخار خدمت رسانی به زائرین حضرت ثامن الحجج (ع) و مراجعین محترم را دارا می باشد.
در حال حاضر، با وجود بازسازی و به روز رسانی کلیه امکانات هتل، سعی شده است که بافت نوستالژیک و خاطره انگیز آن همچنان پا برجا باقی بماند.
هتل جهانگردی سبزوار مشتمل بر 18 اتاق و 3 سوئیت، شامل کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس های بهداشتی شرقی و فرنگی، تلویزیون دیجیتال، اسپیلت، اینترنت بیسیم (قابل دریافت در کلیه اتاق ها) ویدیوی مرکزی، کافی نت و پارکینگ می باشد.
این مرکز همچنین دارای رستوران و تالار با ظرفیت 230 نفر بوده که برای عموم همشهریان و مهمانان گرامی قابل استفاده می باشد.
آدرس : سبزوار میدان مادر
تلفن :1-44228880-051

گزارش تصویری(کلیک کنید)

نظرت را بنویس
comments

حمید معماری

هتل جهانگردی سبزوار در سال 1354 خورشیدی ساخته شده است. این هتل که در راستای گسترش و توجه به گردشگری و جهانگردی و همزمان با ساخت یک سری هتلهای جهانگردی در سراسر کشور توسط وزارت اطلاعات و جهانگردی پهلوی ساخته شده است. متاسفانه مدتی است تغیرات بسیار نامناسبی بخصوص در نمای خارجی آن صورت گرفته است که هیچگونه همخوانی و تناسبی با بنا ندارد. البته این نوع تغیرات بدون مشاوره و هماهنگی با «معمار» که متاسفانه در این زمانه کمتر یافت می شود می باشد. امید است به این مهم بیشتر توجه شود و از تخریب و دست درازی در آثار معماران گذشته جلوگیری شود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما