روایت های اینستاگرامی از یک روز برفی در سبزوار

بارش برف زیبای پاییزی در صبح روز سه شنبه 17 آذر در سبزوار هرچند به دلیل همراه شدن با بارش باران نتوانست مدت زیادی روی زمین بنشیند، اما در ساعات اولیه صبح بسیاری از نقاط شهر را سپید پوش کرد و سوژه خوبی برای انتشار عکس های برفی در صفحات اینستاگرام مردم سبزوار فراهم آورد، به طوری که در سه روز گذشته اکثر پست هایی که سبزواری های عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کردند به تصاویر مناظر برفی تعلق داشت که در ادامه نمونه ای از عکس ها را از صفحات قاب اسرارنامه ، سبزوار دوربین، دانشگاه حکیم سبزواری ، سبزوار شهر دیرینه ، سبزواریان و همچنین تعدادی عکس که توسط خبرنگار اسرارنامه گرفته شده است... مشاهده می کنید:

میدان 22 بهمن(پست تلگراف):

 

خیابان بیهق:

 

خیابان هویزه:

 

خیابان کاشفی:

 

 

خیابان: ؟

 

دانشگاه حکیم سبزواری:

 

 

 

 

 

 

 

باغ ملی:

 

میدان فاطمی:

 

باغ ایرانی(ضلع جنوبی شهرک توحید):

 

در قاب اسرارنامه برای این عکس بالا توضیحی  به شرح زیر نوشته شده است:

در قاب اینستاگرامی اسرارنامه برای عکس فوق این توضیح آمده است:
 
این منظره زیبای کارت پستالی جایی در کشورهای اروپایی یا حتی تهران و مشهد و شمال یا غرب کشور نیست. اینجا سبزواره.و این عکس تلفیقی از زیبایی خود محیط و هنر عکاسه.
سبزوار در چند سال اخیر به لحاظ نقاط تفریحگاهی و زیبا رشد چشمگیری نسبت به گذشته داشته. احداث چندین پارک بزرگ و کوچک در گوشه و کنار این شهر باعث شده مردم جاهای بیشتری برای تنوع ، استراحت و گردش داشته باشن.
عکسی که دراین صفحه مشاهده می کنید روز سه شنبه 17آذر توسط آقای مهدی سعیدی از محل باغ ایرانی یکی از پارک های تازه تاسیس سبزوار گرفته شده. این پارک هنوز به لحاظ فضای سبز  درختان کوچکی داره اما معماری زیبایی داره و مناظری رو تداعی می کنه که بیشتر در کارت پستال ها می بینیم. 

 

اطراف سبزوار:

 

 

 

 

نظرت را بنویس
comments

خیلی زیبا .درووود.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما