چگونه رتبه وبسایت ها در الکسا بهبود می یابد؟

هفت راه ساده برای افزایش رتبه الکسا


بحث های شدیدی در مورد سیستم رتبه بندی الکسا برای وب سایت ها وجود دارد. برخی ها نسبت به آن اعتراض دارند چرا که علیرغم ترافیک زیاد روزانه و یک پیج رنک بالا همچنان رتبه الکسای آنها پایین می باشد. الگوریتم الکسا با وجود نواقص و اشتباهات آماری همچنان یکی از بهترین رتبه بندی های وب سایت ها می باشد و در واقع می توان گفت بهترین وب سایتی که رنکینگ سایت ها را مشخص می کند.
 
امروز من به شما 7 راه افزایش رتبه الکسا را پیشنهاد می کنم که با اعمال آن می توانید هرچه سریعتر رتبه وب سایت خود را افزایش دهید.
 

تکنیک های ثابت شده برای افزایش رتبه در آلکسا:
 
1-Claim Your Site: با قراردادن ID الکسا در header وب سایت خود این اجازه را به الکسا می دهید که برای آنالیز بهتر بتواند دسترسی به وب سایتتان داشته باشد. اگر از این روش استفاده می کنید توضیحات وب سایت، اسم کشور و پروفایل شما بسیار مهم می باشد. همیشه کلمات کلیدی که مربوط به نیش بازار هستند را پیدا کرده و در توضیحات وب سایت خود بکار ببرید.
 
2-نصب toolbar الکسا: نصب toolbar الکسا در مرورگر دلخواهتان در لپ تاپ یا رایانه بسیار مهم می باشد. این یک راه حل مناسب برای افزایش رتبه الکسا وب سایت می باشد.
 
3-به روز کردن مداوم وب سایت: یک راه بزرگ برای افزایش رتبه الکسا می باشد. الکسا همانند گوگل عاشق محتوای تازه وب سایت ها می باشد. مطالعات اخیر نشان داده است که به روز کردن 7 تا 10 مرتبه وب سایت و بلاگ در هقته باعث بهبود قابل توجه رتبه خواهد شد.
 
4-کیفیت محتوا: الکسا همچنین نگاهی به بینندگان صفحات وب سایت دارد، زمان مصرفی که بینندگان در وب سایت شما سپری کرده اند عامل بسیار مهمی برای الکسا است. تنها یک محتوای تازه و منحصر به فرد است که کاربران را مجبور می کند زمان بیشتری روی صفحات داشته باشند. سعی کنید در هنگام طراحی سایت با نوشتن مطالب در زمینه های مختلف به کاربران دورن وب سایت کمک کنید جستجوی بیشتری در وب سایت داشته باشند.
 
5-لینک بیلدینگ: السکا لینک ها را می شمارد. حرکت مجموعه لینک ها به طور مستقیم متناسب با افزایش رتبه الکسا می باشد. یکی از راهای لینک بیلدینگ پیوند محتوا می باشد یعنی تبادل از بک لینک ها با بلاگ ها. با قرار دادن حداقل یک یا دو پست با کیفیت در هفته با وب سایت هایی که پیج رنک گوگل آنها بالای 3 می باشد می توانید رنکینگ آلکسا وب سایت را بهبود ببخشید.
 
6-اظهار نظر در وبلاگ: اگر آن را با اعتدال انجام دهید به زودی از پیشرفت رتبه سایت بسیار متعجب خواهید شد. دقت کنید اگر در طولانی مدت و به شدت از آن استفاده کنید شک نکنید که یکی از قربانیان اسپم بوسیله گوگل خواهید یود. نگران نباشید موتور جستجوی گوگل همیشه به قصد نگاه می کند. اگر پست شما سازنده و عاقلانه کلمات کلیدی را بکار برده باشید، یک سیگنال مثبت است و به افزایش رتبه الکسا کمک می کند.
 
7- Go for Alexa-pro: همانطور که از لینک های طبیعی در موتورهای جستجو بهره مند می شوید از شبکه های اجتماعی همانند فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس برای آمدن رتبه خود در الکسا استفاده کنید.

منبع: نویزمارکتینگ

نظرت را بنویس
comments

bhr

aali bood

طراحی سایت

بسیار عالی بود.سپاسگزار.

ثبت شرکت

ممنون مطلب مفیدی بود

لوازم آرایشی

عالی بود،سپاس

نمایندگی پنل پیامک

عالی بود ، ممنون

یاشار بوم راشین

با سلام خوب بود و مورد استفاده قرار گرفت
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما