مجید دواچی خبرنگار و وبلاگ نویس پیشکسوت سبزواری

مجید دواچی متولد  سال1350 از چهره های فرهنگی و ورزشی دیار سربداران و خبرنگار پانا در سبزوار است.

وی قبل از همکاری با خبرگزاری پانا فعالیت رسانه ای را در سبزوار از سال ها قبل با وبلاگ نویسی آغاز کرده است و اولین وبلاگی که دواچی در آن نوشته است، در سال 1384 با نام "صدای معلم" راه اندازی شده است.

او همچنین علاوه بر خدمت در آموزش و پرورش و مشغولیت با فعالیت های رسانه ای به ورزش کشتی نیز پرداخته است و وبلاگی با نام "کشتی سبزوار" را راه اندازی و مدیریت نموده و از اسفند 92 مديريت وبلاگ "انجمن اسلامی معلمان سبزوار" را برعهده گرفته است.

یکی از جدیدترین فعالیت های رسانه ای مجید دواچی که به تازگی در پاییز 93 آن را آغاز کرده است، راه اندازی مجله خبری سبزوارنگار است.مجله ای که قرار است سایتی با محوریت خبري، تحليلي، با رویکرد انتقادی درباره ی مسایل آموزش و پرورش، اجتماع، ورزش و سياست سبزوار و ایران در جمع رسانه های متعدد اینترنتی دیار سربداران به فعالیت بپردازد.

گفتنی است، مجید دواچی دارای مدرک کارشناسی علوم اجتماعی از دانشگاه تربیت معلم تهران است و هم اکنون در کسوت مقدس معلمی (دبیر) در آموزش و پرورش سبزوار به خدمت مشغول است. او دارای علایق فرهنگی ، ورزشی و سیاسی است و طبق گفته خودش به سیاست به عنوان ابزاری در جهت اصلاح اجتماع و بهبود اوضاع می نگرد.

کتاب های مورد علاقه مجید دواچی، قرآن، نهج البلاغه، آثار دکتر علی شریعتی و شهید مطهری است و از بین فیلم ها و سریال هایی که تا کنون مشاهده کرده، سریال سربداران را که درباره برشی از تاریخ پرافتخار زادگاهش سبزوار است، می پسندد.

دواچی همچنین به ورزش های کشتی،کوهنوردی،دوچرخه سواری،شنا و پینگ پنگ علاقه دارد.

وبسایت سبزوار نگار که در این روزها بیشتر وجهه همت دواچی را به خود مشغول داشته است، درآدرس زیر قابل دسترسی است:

http://sabzevarnegar.com/


منبع اطلاعات فوق: پروفایل اطلاعات مجید دواچی در وبلاگ سبزوارنگار

نظرت را بنویس
comments

aram

1
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما