عصمت وهاب زاده

حاجیه خانم وهاب زاده . وی یکی از بانوان خیر و توانمند سبزوار در عرصه فعالیت های قرآنی و مذهبی و فرهنگی است که از روحیه مدیریت قوی و قدرت اجرایی بالایی برخوردار است.
 او سالهاست که تصدی حسینیه ابوالفضلی خیابان رضوی را برعهده دارد.حسینیه ای که در سرتاسر سال معمولاً به خوبی فعالیت دارد و تا کنون پذیرای برگزاری بسیاری از مراسمات دینی و مذهبی شهروندان سبزواری بوده است.
درواقع حسینیه ابوالفضلی خیابان رضوی که با تلاش و پشتکار بانو وهاب زاده تأسیس شده و رونق گرفه است ، در ابتدا منزل کوچکی بوده که از طرف یک فرد خیر وقف امور مذهبی شده است.
حاجیه خانم وهاب زاده نیز در این منزل به تدریس قرآن مشغول شده و به مرور تمام تلاش خود را برای رونق فعالیت های مذهبی در این محل به کار برده تا اینکه سرانجام حسینیه ابوالفضلی را در همان ساختمان دایر کرده و در سال های اخیر با خریداری و افزودن چند ساختمان از ساختمان های مجاور ، این حسینیه را گسترش داده و به رونق رسانیده است.
گفتنی است از جمله فعالیت های حسینیه ابوالفضلی خیابان رضوی برگزاری جلسات روخوانی و تفسیر قرآن ویژه خانم ها در طول سال است . اما فعالیت های این حسینیه تنها به خانم ها محدود نیست بلکه همه ساله در ایام مذهبی نظیر دهه اول محرم میزبان برگزاری یک هیأت عزاداری ویژه آقایان است و خانم وهاب زاده خود جزء حامیان و مدیران این هیأت می باشد.
فعالیت های حاجیه خانم وهاب زاده تنها در امور مذهبی مربوط به حسینیه ابوالفضلی خیابان رضوی محدود نمی شود ، بلکه وی در ایام مختلف سال با ترتیب دادن کاروان های مسافرتی ، بانوان سبزواری را به سفرهای زیارتی یا سیاحتی در داخل و خارج از کشور اعزام می کند.
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما