محبوبه طبسی اولین رئیس زن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار

محبوبه طبسی اولین بانویی است که در جایگاه ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار قرار گرفته است. در حالی که تا پیش از آن ریاست این اداره در سبزوار معمولا از میان آقایان انتخاب می شد.

 طبسی، پیش از قرار گرفتن در سمت ریاست ، یکی از کارکنان با سابقه و توانمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار محسوب می شود.

وی در سال 1353 متولد شده است ، تحصیلات  خود را در رشته کتابداری سپری کرده و همچنین در زمینه فعالیت های هنری دارای مدرک عالی خوش نویسی است.

وی در سوابق مدیریتی خود ، پیش از این مدیریت کتابخانه های عمومی سبزوار و همچنین مسئولیت کتابخانه های شریعتی و حاج ملاهادی این شهر را به ثبت رسانده است. اما پس از تفکیک نهاد کتابخانه های عمومی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، از نهاد کتابخانه ها جدا شده و به عنوان عامل ذی حسابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار منصوب گردیده است.

طبسی در آبان 92 ، پس از برکناری رئیس سابق اداره ارشاد سبزوار با حمایت کارمندان این اداره و تصمیم اداره کل به سمت کفالت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سبزوار منصوب شد و در خرداد ماه 93 حکم سرپرستی وی از جانب اداره کل ابلاغ گردید و دو ماه پس از آن به عنوان ریاست این اداره منصوب شد.(منبع)

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما