علی صالح آبادی مدیرمسوول هفته نامه ستاره صبح

علی صالح آبادی از زندانیان سیاسی قبل از انقلاب که درسال57آزادشد وبه سبزوار آمدوبردوش مردم در مسجدجامع حاضرشد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

در دولت میرحسین موسوی دبیرستاد بسیج اقتصادی کل کشور را به عهده داشت، درسال65 به عنوان معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان چندتن از جوانان شایسته و انقلابی سبزوار را بعنوان فرماندار در دیگر شهرهای استان منصوب نمود،درسال66 از طرف مردم مشهد راهی مجلس شد و دردهه 60 که شهر سبزوار با کمبود شدید آب آشامیدنی مواجه بود با پیگیری های مستمر وتامین اعتبار از دولت وقت، مشکل کم آبی برطرف شد.

در دولت آقای خاتمی به عنوان قاءم مقام وزیر مسکن یه قطعه زمین در بلوار شهید فلاحی مشهدبه خانه ی سبزوار اهدا نمود.در دولت دوم آقای خاتمی معاونت پشتیبانی و امور مجلس وزارت تعاون را عهده دار بود.بعد از آن بعنوان مدیر مسیول روزنامه همبستگی چندسالی فعالیت نمود.

ازسال88 با انتشار هفته نامه ی ستاره صبح باهزینه شخصی و تحمل مشکلات فراوان به امر اطلاع رسانی به هم وطنان عزیز مبادرت ورزید که تاکنون بیش از 5 سال است انتشار آن بدون وقفه ادامه دارد.
نویسنده: حسین قدرتی

نظرت را بنویس
comments

احسان رزاقي

اون آقاي صالح آبادي كه مديرمسئول روزنامه همبستگي بود متولد سال 1357 است نه زنداني سياسي آزادشده در سال 1357. به نظر مي‌رسد نويسنده اين دو فرد را با هم خلط كرده است.

رضا

ایشان یکی ازمدیران اخراجی وعدم صلاحییت بودند که در زمان اصلاحات از سمتشان عزل شدند من مدتی با ایشان همکاربودم اصلا به نظام اعتقادی نداشتند وجوابش را باعزل گرفت خون شهدارسوایش کرد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما