آشنایی با دکتر نادر نوبری از بهترین جراحان مغز و اعصاب ایران در سبزوار

 
 
دکتر نادر نوبری متخصص مغز و اعصاب، متولد 1342 در شیراز از پدر و مادری کرمانی است. وی 12 سال است که در سبزوار مشغول به طبابت شده و در  این مدت بیش از هشت هزار عمل جراحی انجام داده است.
 
وی در این مدت به خاطر تبحرش در جراحی و جسارت در قبول جراحی های با ریسک بالا در میان مردم سبزوار و شهرهای اطراف شهرت یافته است و از همه مهمتر این است که معروف است حتی یک ریال از هیچ کدام از بیمارانش به خاطر عمل های انجام شده دریافت نکرده (تحت عنوان  زیرمیزی یا هدیه) و بیماران فقط حق ویزیت مطب و هزینه بیمارستان را پرداخت می نمایند. 
 
دکتر نوبری عاشق حرفه اش است و آن را به گونه ای عبادت می داند. برایش شرایط اجتماعی و خانوادگی و شغلی بیماران تفاوتی نمی کند.
 
وی همچنین بی اندازه عاشق سبزوار است به نحوی که هرچند خانواده اش (همسر و دو دخترش) در آمریکا زندگی می کنند ، اما او برای طبابت به سبزوار می آید.
 
همه ساله در ایامی که دکتر نوبری در ایران حضور دارد و به کار طبابت در سبزوار مشغول است، علاوه بر مردم سبزوار، بیماران زیادی از شهرهای همجوار و حتی از استان های دورتر برای معالجه و درمان خود به نزد او مراجعه می کنند.
 
اینک شایسته است، دکتر نوبری را به عنوان یکی از قهرمانان مردمی دیار سربداران در سال های اخیر بدانیم. زیرا هم با تخصص بالای علمی خود و هم با مرام و معرفت انسانی که به موجب آن هرگز حرفه شریف طبابت را وسیله کسب ثروت های نجومی از بیماران نیازمند قرار نداده است، در طول سال های حضورش در سبزوار، خدمت زیادی به مردم این شهر و سایر شهرهای اطراف کره است.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما