ایمان ارضی هنرمند جوان عرصه گرافیک و تئاتر سبزوار

مطلب پیش رو در معرفی کامل ایمان ارضی هنرمند جوان سبزواری از وبسایت پرمخاطب سبزوارنیوز برداشته شده است:

ایمان ارضی متولد 1366 در خیابان و محله ابوسعید سبزوار است. این روزها او برای خودش نام و نوایی در طراحی و گرافیک دست و پا کرده که بی ارتباط به رشته تحصیلی و علاقه های شخصی اش نیست.
ایمان فارغ التحصیل کارشناسی گرافیک ازدانشگاه سوره است که در گام نخست، جایزه اول طراحی نشانه از 3 دوره جشنواره هنرهای تجسمی – سبزوار طی سالهای 1382-83-84 را به خود اختصاص داد؛ و یک سال بعد برنده جایزه اول طراحی پوسترازجشنواره سراسری گلستان خیال – شیراز شد.
جایزه اول طراحی پوستر و بروشور ازجشنواره سراسری تآتر مهر در کاشان را به سال 1387 و در ادامه جایزه اول طراحی پوستر از جشنواره تآتر دانشجویی سوره - تهران را در دوسال پیاپی 1388-89 برای سبزوار واستان خراسان رضوی کسب نمود.
ارضی ، مدیر هنری نخستین جشنواره تآتر دانشجویی سوره - تهران  نیز در همان سال 1388 شد و این مقدمه ای شد تا نامبرده دبیر نخستین سوگواره پوسترهای عاشورایی مجمرهور در سبزوار گردد.
بنابراین هنرمند جوان شهرمان هم اکنون عضو هیأت مدیره انجمن هنرهای تجسمی سبزوار پارسال توانست جایزه دوم طراحی پوستر از جشنواره تآتر دانشجویی سوره – تهران را دریافت نماید و این مقدمه ای شد تا ارضی در همین عنفوان مدیر هنری نخستین جشنواره ملی دانشجویی تآتر تک بازیگر رضوی – سبزوار شود.
از دیگر افتخارات ایمان می توان به نامزدی دریافت جایزه طراحی پوستر از سی و یکمین جشنواره بین المللی تآتر فجر در سال 1391 و برنده جایزه اول طراحی پوستر از جشنواره تآتر دانشجویی سوره نام برد و در آخرین افتخار آفرینی اش همانگونه که سبزوارنیوز بدان اشارت داشت، راهیابی پوستر نمایشی (شانتاژ) به هفتمین سه سالانه پوسترهای صحنه ای سوفیا / بلغارستان است.
افتخارات ایمان ارضی در تآتر با برنده جایزه اول بازیگری مرد از هفدهمین جشنواره استانی فجر در سال 1383 و بلافاصله برنده جایزه اول بازیگری مرد از هشتمین جشنواره بین المللی تآتر دانشگاهی ایران در همان سال ادامه یافت.
هنرمند نام آشنای شهرمان برنده جایزه اول بازیگری مرد از پنجمین جشنواره سراسری تآتر مهر کاشان و برنده جایزه اول بازیگری مرد از نگاه منتقدین نوزدهمین جشنواره استانی فجر – مشهد در سال 1388 است.
در ادامه چند عنوان دیگر ایمان از قرار ذیل است:
برنده جایزه اول بازیگری مرد از جشنواره تآتر سبزترین سرخ /مشهد/1388
برنده جایزه سوم بازیگری مردازجشنواره تآتر دینی / اراک / 1389
برنده جایزه دوم بازیگری مردازجشنواره تک بازیگر/سبزوار/1390
برنده جایزه دوم بازیگری مرداز نخستین جشنواره ملی دانشجویی تآتر تک بازیگر رضوی/سبزوار/1391
برنده جایزه بهترین طراحی صحنه و کارگردانی از نخستین جشنواره ملی دانشجویی تآتر تک بازیگر رضوی – سبزوار که در اردیبهشت 91 در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

منبع: سبزوارنیوز

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

بیوگرافی کامل شهلا ریاحی به همراه عکس های کمتر دیده شده از آلبوم خانوادگی این بازیگر پیشکسوت

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما