در حاشیه برگزاری کارگاه آزاد عکاسی کیاسبز

گفتگو با سیدعلی حسینی فر هنرمند برجسته سبزوار و رکورددار افتخارات عکاسی یک سال اخیر ایران

سیدعلی حسینی فر یکی از هنرمندان برجسته سبزواری در زمینه عکاسی است که هرچند سن و سال جوانی دارد، اما رکورددار کسب افتخارات متعدد در جشنواره های عکاسی درداخل و خارج از کشور است. به طوری که اگر هریک از مخاطبان گرامی اسرارنامه به آرشیو رویدادهای این مجله در دسته رویدادهای هنری مراجعه کنند، در چند ماه اخیر به طور پیوسته ای نام سیدعلی حسینی فر را با مقام ها و افتخاراتی که در جشنواره های مختلف کسب کرده است، مشاهده خواهند کرد و تازه این همه موارد نیست و ممکن است بعضی از موفقیت های این عکاس خوش ذوق سبزواری انعکاس رسانه ای پیدا نکرده باشد.

 حسینی فر، علاوه بر اینکه خود در هنر عکاسی از هنرمندان سرآمد سبزوار محسوب می شود، چند سالی است که به حرفه شریف معلمی نیز اشتغال دارد و در داخل هنرستان های سبزوار یا خارج از آن به صورت خصوصی هنر عکاسی را به نوجوانان و علاقه مندان این هنر آموزش می دهد.

از همین رو خبرنگار اسرارنامه بر این شد تا در یک فرصت مناسب به سراغ این هنرمند افتخارآفرین برود و با او به مصاحبه بپردازد. این فرصت در حاشیه برگزاری کارگاه عکاسی آزاد موسسه فرهنگی هنری کیاسبز که دوشنبه شب هفته قبل 11خرداد، در محل پارک فاطمی سبزوار برگزار شد، به دست آمد.

سیدعلی حسینی فر نه تنها خود در آن کارگاه حضور داشت تا به سئوالات علاقه مندان به  حرفه عکاسی پاسخ دهد و آن ها را برای گرفتن عکس های بهتر راهنمایی کند، بلکه تعدادی از شاگردان با استعدادش را نیز به کارگاه آورده بود تا هنر خود را نشان دهند و در مسابقه پایانی شرکت کنند که اتفاقا عکس یکی از شاگردان این هنرمند عکاس، در مسابقه کارگاه آزاد عکاسی کیاسبز خوش درخشید و جایزه اول را از آن خود کرد تا نشان دهد قرار است راه استاد ادامه داشته باشد.

شما گرامیان همینک در بخش چای داغ همین مجله، متن کامل گفتگویی را مطالعه خواهید کرد که خبرنگار اسرارنامه با حسینی فر درباره وضعیت هنر عکاسی در سبزوار، انتخابات آینده انجمن عکاسان، شرکت پرشمار او در  جشنواره های مختلف عکاسی و ... انجام داده است و نکته جالب این است که بدانیم اینک که این گفتگو منتشر می شود، کمتر از دو هفته دیگر به سالروز تولد این هنرمند جوان سبزواری که متولد 31 خرداد 61 است، باقی مانده و به همین منظور اسرارنامه پیشاپیش سی و سومین سالروز تولد سیدعلی حسینی فر را به خود او و خانواده گرامیش و البته به جامعه هنری عکاسان سبزوار تبریک می گوید.

 

سیدعلی حسینی فر: تنها دغدغه ام گرفتن عکس خوب است / سبزوار می تواند قطب هنر عکاسی ایران باشد 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما