خبرهایی از سپاه سبزوار

خبرهای دریافتی از روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار:

نمایش اقتدار و توانمندی بانوان بسیجی در رزمایش یک روزه سپاه سبزوار

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه سبزوار گفت: به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) و با پشتیبانی فرمانده ناحیه، رزمایش یک روزه ۵۰۰ تن از بسیجیان جان بر کف سبزوار با هدف نشان دادن اقتدار و توانمندی بانوان بسیجی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی سپاه  سبزوار، آزاده استیری اظهار داشت: به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه(س) و با پشتیبانی فرمانده ناحیه، رزمایش یک روزه ۵۰۰ تن از بانوان سبزواری برگزار گردید.

 وی با اشاره به هدف برگزاری این رزمایش افزود: هدف از این رزمایش نشان دادن اقتدار و توانمندی بانوان بسیجی سپاه سبزوار است.

 وی با بیان اینکه این رزمایش یک روزه در محل اردوگاه شهید مطهری برگزار شده است، ادامه داد: برگزاری کلاس های اخلاقی تربتی ، امداد و نجات، برپایی نمایشگاه فرهنگی و پیاده روی بانوان از جمله برنامه های این اردوی بوده است.

 

برگزاري طرح تعالي جوانه هاي صالحين در سپاه سبزوار      

جانشين فرماندهي سپاه سبزوار از برگزاري طرح تعالي جوانه هاي صالحين در شهرستان سبزوار خبر داد

سرهنگ دوم پاسدار ابراهيم شم آبادي اظهار داشت: طرح تعالي جوانه هاي صالحين با موضوع غني سازي اوقات فراغت تابستاني بسيجيان در تابستان سال جاري برگزار خواهد شد.

رییس ستاد غنی سازی اوقات فراغت ناحیه سبزوار  با بيان اينكه اجراي اين طرح در تقويت و تعالي حلقه هاي صالحين و فراهم ساختن زمينه هاي جذب جوانان ونوجوانان به بسيج كمك خواهد كرد، افزود: استفاده مطلوب از فرصت ايام تابستان، حفظ و انسجام حلقه هاي تربيتي صالحين و ايجاد شور و نشاط و تقويت روحيه معنوي در بين بسيجيان عزيز از اهداف برگزاري اين طرح مي باشد.

جانشين فرماندهي سپاه سبزوار اين برنامه در 78 پايگاه مقاومت بسيج شهر و روستا  برگزار مي گردد، ادامه داد: علاقه مندان مي توانند جهت شركت در اين طرح تا تاريخ25/03/94 به حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت بسيج مراجعه نمايند.

وی به کلاسهای متنوع برنامه ریزی شده در این طرح اشاره  کرد و افزود : کلاسهای قرآن ، ورزشی ، علمی ، نماز و احکام ، سبک زندگی اسلامی و کلاسهای فرهنگی هنری از جمله این طرح می باشد.

شم آبادي درانتها بيان كرد: طرح تعالي جوانه هاي صالحين در بازه زماني 25 خرداد ماه تا 25 شهریور برگزار خواهد شد.

 

ستوان يكم پاسدار محمدعلي ياوري

مدير روابط عمومي سپاه ناحيه سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما