جشنواره «شهر زندگی» در سبزوار به مرحله سوم رسید

در حالی که در چند هفته اخیر، زمزمه های حذف سومین مرحله از برگزاری جشنواره «شهر زندگی» در سبزوار، اعتراض شماری از منتقدان عملکرد شهرداری را برانگیخته بود (منبع1)، امروز قاسم دارینی مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری طی خبری که در وبسایت شهرداری منتشر شده است، از رسیدن جشنواره شهر زندگی به مرحله سوم خود خبر داده است:


” شهر زندگی ” به گام سوم رسید

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار گفت: جشنواره ” شهر زندگی ” به مرحله سوم رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم دارینی با بیان اینکه جشنواره شهر زندگی در راستای حذف تخفیف های همه ساله، برای نخستین بار نهم بهمن ماه همزمان با میلاد امام حسن عسگری(ع) آغاز بکار کرد، افزود: با استقبال خوب و همراهی شهروندان سبزواری در دو مرحله قبل، این جشنواره به مرحله سوم رسید که جا دارد از همشهریان فهیم دیار سربداران که همراه و همیار شهرداری بودند تقدیر نمایم.

وی با بیان اینکه فقط شهروندانی که از ۲۴ اردیبهشت ماه اقدام به پرداخت عوارض نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو می توانند در این مرحله از جشنواره شرکت نمایند، اظهار داشت: پایان شهریور ماه آخرین مهلت شرکت در این مرحله از جشنواره خواهد بود.

مشاور شهردار و سرپرست روابط عمومی شهرداری سبزوار تصریح کرد: در این جشنواره که با هدف بهره مندی یکسان شهروندان از مشوق های مالی شهرداری صورت گرفت همشهریان می توانند همانند دو مرحله گذشته در ازای پرداخت عوارض نوسازی، پسماند، صنفی و خودرو یک برگ فیش قرعه کشی از پایگاه های تکریم شهر زندگی؛ مستقر در بانک های شهر و ملی و واحد مستقر در شهرداری اقدام نمایند.

دارینی خاطرنشان کرد: در این مرحله از جشنواره جوایز شگفت انگیز و ویژه خواهد بود و برای هریک از قبوض جوایز متفاوت و ویژه ای در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهروندانی که در دو مرحله قبل این جشنواره نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام نموده اند مجاز به شرکت در مرحله سوم نمی باشند.

منبع: وبسایت شهرداری

نظرت را بنویس
comments

بی نام

برو بابا عوام فریبین چقدین...براتون متاسفم.... موندم چطور شما می خواین جون بدین...از خدا بترسین...بخدا اینکارا از مال یتیم خوردن بدتره...
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما