پیرامون ورزش کشتی با چوخه

تصویربرداری فیلم سینمایی «دوال» در حومه سبزوار، جوین و اسفراین

تعدادی از روستاهای حومه شهرستان های سبزوار،  جوین و اسفراین در هفته های اخیر میزبان تصویربرداری از یک فیلم سینمایی با نام «دوال» بوده اند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، فیلم دوال که این روزها به کارگردانی محمدعبدی زاده مراحل پایانی ساخت خود را می گذراند، پیرامون کشتی باچوخه ورزش بومی نواحی شمال و شمال غرب خراسان است و تصویربرداری آن از فروردین ماه 1394درروستاهای برغمد، رامشین، جلمبادان و تعدادی از روستاهای شهرستان اسفراین کلید خورده و در اردیبهشت ماه به پایان رسیده است.

سیدمهدی محسنیان خبرنگار افتخاری مجله اسرارنامه، پس از آگاهی یافتن از این موضوع به روستای رامشین رفته وضمن تهیه گزارشی کوتاه از پشت صحنه «دوال» با یکی از بازیگران پیشکسوت این فیلم آقای آرش تاج مصاحبه کرده است که در روزهای آینده متن مصاحبه و بیوگرافی وی در همین وبسایت منتشر می شود.

دوال   

 نویسنده وکارگردان: محمدعبدی زاده      

تهیه کنندگان: مریم قاسم آبادی، روح الله جعفربگلو

تصویربردار: عباس عسگری          

صدابردار: روح الله جعفربگلو          

 گریم: حمیدرضایوسفی     

 مدیرتولید: هدایت صمدزاده                        

 طراح صحنه: یوسف بهشتی   

بازیگران: رضاصفایی پور، آرش تاج، ذبیح افشار، سمیرا زنگانی، مریم نوروزی، اشرف اکبریان،    محمدتقی پرگاله، یعقوب دلشاد، هادی منتظری

باهمکاری پهلوانان: ایوب حسنی، ناصرنیک  سرشت

 گزارشگر: اکبردلشاد  

 داوران: حسن برغمدی و ....

*    *    *

با تشکر از خانم مریم قاسم آبادی تهیه کننده و آقای محمد عبدی زاده که در تهیه این گزارش با خبرنگار اسرارنامه همکاری کردند.

برای مطالعه گزارش های بیشتر از سید مهدی محسنیان هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما