اخذ مجوز احداث مرکز تحقیقات مولکولی و سلولی سبزوار / پروژه نیروگاه امسال اجرایی می شود

پروژه نیروگاه سبزوار امسال اجرایی می شود / مجوز احداث مرکز تحقیقات مولکولی و سلولی سبزوار اخذ شد

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از اجرایی شدن پروژه نیروگاه سبزوار در امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی‌ثانی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه نیروگاه سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پروژه در چند سال گذشته کلنگ‌زنی و در انتظار اختصاص اعتبارات بود، اظهار داشت: متاسفانه این پروژه در چند سال گذشته به دلیل عدم اختصاص اعتبارات معطل مانده بود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به قول مساعد وزیر نیرو برای اختصاص اعتبارات ویژه برای احداث نیروگاه سبزوار تصریح کرد: در نشستی که با وزیر نیرو داشتیم، قول داده شد تا از محل اعتبارات سال گذشته سهم این وزارتخانه در صندوق توسعه ملی مبلغی را برای اجرای پروژه نیروگاه سبزوار اختصاص دهند.

وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی از سوی وزارت بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و نیاز شهرستان به احداث این مرکز، وزیر بهداشت و درمان مجوز احداث این مرکز را صادر کرد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه ایجاد این مرکز در توسعه پژوهش‌ها و تحقیقات مختلف حوزه علوم پزشکی و علوم آزمایشگاهی مفید خواهد بود افزود: ایجاد این مرکز در کنار دانشگاه‌ها و تعداد کد رشته‌هایی که در سطح شهرستان داریم مهم و دارای اهمیت است.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما