وزیر بهداشت : از ارتقاء درمان بستر خوشاب به بیمارستان 24 تخت خوابی حمایت می کنم

وزیر بهداشت : از ارتقاء درمان بستر خوشاب به بیمارستان 24 تخت خوابی حمایت می کنم
بعد از ظهر دیروز شنبه ، 26 آذر 1390 دکترمرضیه ی وحید دستجردی به عنوان اولین وزیر دولت که به شهرستان تازه تأسیس خوشاب وارد می شد ، مورد استقبال گرم مردم این شهرستان قرار گرفت.
 دکتر دستجردی در این سفر درجمع پرشور مردم خوشاب که از ساعت ها قبل بی صبرانه انتظار آمدنش را کشیده بودند  در ابتدا شهرستان شدن خوشاب را که با تلاش نمایندگان مردم سبزوار در مجلس اتفاق افتاده بود ، تبریک گفت وسپس شبکه ی بهداشت و درمان سلطان آباد را افتتاح کرد.
وی در همین سفر به مردم خوشاب گفت از دکتر حسن پور که ریاست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار را برعهده دارد ، قول گرفته است به زودی این مرکز بهداشت را به صورت 24 ساعته در بیاورد . وزیر بهداشت همچنین گفت تمام سعی خودمان را می کنیم که تمام خدمات بهداشتی و درمانی مورد نیاز مردمان خوشاب درخود این شهرستان ارائه شوند. تامردم مجبور به سفر به سایر نقاط نشوند.
دکتر مرضیه ی دستجردی در ادامه گفت : از دکتر محسنی ثانی و حاج آقای بروغنی که پیگیر امور بهداشتی و درمانی شما در مجلس هستند تشکر می کنم.  و همه با هم تمام تلاشمان را برای ارتقاء وضع بهداشتی و درمانی این شهرستان می کنیم.
دکتر دستجردی گفت : با توجه به اینکه الآن دارم از نزدیک نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان خوشاب را مشاهده می کنم معتقدم باید درمان بستری که در سفرهای قبلی ریاست جمهوری به استان برای این شهرستان در نظر گرفته شده است باید به 24 تخت خوابه ارتقاء یابد.
وی سپس به مسئولین و نمایندگان خوشاب قول داد موضوع بیمارستان 24 تخت خوابه سلطان آباد را که مورد موافقت خود او هست در هیئت دولت مورد حمایت قرار دهد تا انشاالله با احداث این بیمارستان گام موثری در ارتقاء وضع بهداشت و درمان خوشاب برداشته شود.
کد : 5715

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما