سومین حضور انتشارات خط سفید سبزوار در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران امسال در حالی بین روزهای 16 تا 26 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی تهران برگزار شد که حضور یک انتشارات صاحب نام از شهر سبزوار که چند سالی است آثار آن در سرتاسر کشور توزیع شده و با استقبال خوبی به فروش می رسد، در این نمایشگاه ، افتخاری علمی  و فرهنگی برای دیار سربداران محسوب می شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، نمایشگاه کتاب تهران، امسال نیز با شور و حرارت خاصی برگزار شد و ناشران مختلفی از سراسر کشور و جمعی از ناشران خارجی با تمام قوا آخرین و جدید ترین محصولات خود را ارائه و معرفی کردند که در این بین، انتشارات خط سفید سبزوار به عنوان ناشر تخصصی زبان انگلیسی حضوری پر رنگ و چشمگیر داشته است.

این انتشارات که در سال 92 در اولین حضور خود در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به عنوان ناشر تقدیر شده حجاب و عفاف و در سال 93 تنها در سال دوم حضور خود در این نمایشگاه با حضور ناشران بزرگ و قدرتمندی نظیر گاج، قلم چی، خیلی سبز و ... به عنوان ناشر برتر آموزشی کشور انتخاب شد و تندیس نمایشگاه را از دست دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد، امسال و در سومین حضور، با ارائه بیش از 360 عنوان محصول ثبت شده در کتابخانه ملی ایران در بخش های کودک و نوجوان، دانشگاهی، کمک آموزشی و آزمون های بین المللی، در بخش ناشران اموزشی، سالن 30B، غرفه 95 پرتلاش و پر رنگ به فعالیت خود ادامه داد.

همچنین این انتشارات در روز جمعه 25 اردیبهشت ماه، میزبان دو نشست علمی آموزشی در سرای اهل قلم ناشران آموزشی بود که نشست اول با عنوان اصول و روش های مقاله نویسی بین المللی با حضور دکتر رضا خیر آبادی و نشست دوم با عنوان کاربردهای تکنولوژی در آموزش و یادگیری زبان انگلیسی با حضور آقای دارا تفضلی برگزار شد.

گفتنی است دفتر انتشارات خط سفید در سبزوار، خیابان بهار واقع شده است.

با سپاس از حمید حسن زاده معاون تولید انتشارات خط سفید سبزوار جهت همکاری در تهیه این گزارش

گزارش تصویری (کلیک کنید)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما