روایت از زندگی شهید یدالله احمدی و ابوالفضل احمدی از شبکه دو سیما

 به گزارش خبرگزاری تسنیم، دوربین برنامه از آسمان، این هفته نیز از شهر سبزوار به روی آنتن شبکه دو می‌رود تا زندگی شهید یدالله احمدی و ابوالفضل احمدی را به تصویر بکشد.

شهید یدالله احمدی از تخریب‌چیانی است که در فروردین ماه سال 65 در منطقه فاو در سن 37 سالگی به شهادت رسیده است. همسر شهیـد یدالله احمدی که مادر شهیـد هم هست، از روزهای جنگ می‌گوید. او یکی از هزاران شاهد ماجرای دلدادگی فرزندان خمینی بزرگ (ره) است که تحول انسان در عصر ظهور حکومت اسلام را درک کرده‌اند.

شهید ابوالفضل احمدی 37 ساله، فرزند وی نیز از پاسدارانی بود که در 27 آذر ماه 92 در جنوب شرق ایران به شهادت رسید. این شهید در جنوب شرق ایران عملیات مهندسی از جمله: راهسازی، آب رسانی، برق رسانی و... انجام می‌داد. اشرار منطقه که این اقدامات را مغایر با اهداف شوم خود می‌دیدند اقدام به مین‌گذاری برخی از نقاط کردند. یک روز که شهید احمدی به همراه همکاران خود در حال عبور از منطقه بودند خودروی آنها به روی مین رفت و در نتیجه به شهادت می‌رسند.

عوامل این برنامه که روز جمعه 25 اردیبهشت ساعت 19 از شبکه دو پخش می‌شود عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان (امیرخورشیدی فرد)، تصویربردار (جعفر اکبری)، دستیار تصویربردار (مرتضی اعطاسی)، تدوین (سعید سلیمانی)، گوینده (نادر گوهرسودی)، نویسنده (حمید بناء) و روابط عمومی (عباس خورشیدی فرد).

منبع :خبرگذاری تنسیم

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما