افتتاح سامانه اخبار زنده سبزوار

در دنیای مجازی با توجه به گسترش وبسایت ها نوعی سردرگمی در استفاده و پیگیری سایتها بوجود می آید بطوری که خیلی از سایتهای مفید گم می شوند و خیلی از مطالب و اخبار جالب نادیده می مانند. این امر در شهرستان سبزوار با پیدایش وبسایتهای بیشمار خبری و سازمانی نیز دیده شده است؛ چنانکه بسیاری از وبسایتهای سازمانها بخاطر مخاطب کم، بسیار کم آپدیت می شوند و بسیاری از وبسایت های خبری نیز از دید کاربران پنهان می مانند.
در عالم فناوری اطلاعات راهکار بیرون آمدن از چنین سردرگمی و دنبال کردن تمام سایتهای مورد علاقه، استفاده از فید یا همان خبرخوانهاست. “اخبار زنده سبزوار” که بتازگی با آدرس www.SabzevarLive.com افتتاح گردیده نیز چنین رویکردی را در قبال وبسایتهای سبزواری در پیش گرفته، چنانکه با ورود به این سایت می توانید اخبار تقریبا تمامی سایتهای خبری و سازمانی و اداری شهرستان سبزوار و حومه را یکجا دنبال کنید.
این سایت قابلیت اخبار زنده را نیز در خود گنجانده است که با ورود به این صفحه اخبار سبزوار بصورت لحظه ای آپدیت می شود.
در صحبتی که در این رابطه با مهندس حمید دلبری مجری و ایده پرداز این سایت داشتیم، ایشان اعلام کرده اند که سعی شده اخبار تمامی وبسایتهای خبری و سازمانی دولتی که مجهز به سیستم RSS هستند در این سامانه گنجانده شود. سایتهایی که فاقد فید یا همان RSS هستند می توانند پس از درخواست فعال شدن این امکان به برنامه سایت شان ، در خواست پیوستن به سامانه “اخبار زنده سبزوار” را بدهند.

 ثبت تمامی وبسایتهای خبری و دولتی در این سامانه رایگان است. در سامانه اخبار زنده بیشتر افراد پرمشغله در کانون تمرکز قرار دارند که فرصت مطالعه تمام سایتهای موجود را ندارند و می توانند با چند دقیقه وقت گذاشتن در این سایت از اخبار منتشر شده توسط تمام وبسایتهای سبزواری مطلع شوند.

هم اکنون می توانید برای استفاده از این سامانه به نشانی sabzevarLive.com مراجعه نمایید.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما