شهردار سبزوار، برترین شهردار استان خراسان رضوی شد

سایت شهرداری سبزوار خبر داد:

دکتر محمد علی طالبی شهردار سبزوار به عنوان شهردار برتر استان خراسان رضوی در ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران استان در کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۴ انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سید مجتبی علوی مقدم مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها و رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها با ارسال لوح تقدیری در گردهمایی بزرگ شورائیان سبزوار از دکتر طالبی شهردار سبزوار تقدیر کرد.


در متن این لوح آمده است:


جناب آقای طالبی

شهردار محترم سبزوار


با سلام و تحیات الهی

در فرهنگ اسلام موضوع خدمت رسانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خدمت در نظام جمهوری اسلامی افتخاری است که تنها انسان های خدمتگزار و بی ادعا از آن بهره خواهند برد. لذا در بررسی و ارزشیابی انجام گرفته جنابعالی به عنوان شهردار برتر استان خراسان رضوی در ارائه خدمات مناسب به زائران و گردشگران استان در کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها در سال ۹۴ انتخاب شدید. بر خود فرض می دانم از زحمات جنابعالی و همکارانتان در این خصوص تقدیر و تشکر بعمل آورم. کامیابی را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.

سید مجتبی علوی مقدم

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها

و رئیس کمیته هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها

نظرت را بنویس
comments

از زحمات اعضای بی .......

با سلام لطفا بفرمایید آقای شهردار چکار کرده برای این شهر که همیشه علام می کنند شهردار نمونه ما فقط هر وقت به شهرداری مراجعه کردیم در این مدت به غیر از جابجایی نیروهای شهرداری چیز دیگری ندیدیم .شما بگوید لطفا
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما