رئیس شورای شهر سبزوار:

انتقادات تند کاظم کرامت به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار گفت: کارشکنی‌های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر سبزوار انجام شده است.

کاظم کرامت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه ایجاد مکان‌هایی مانند خانه هنرمندان و بازار کتاب از ضرورت‌های فرهنگی در حوزه شهری است، اظهار کرد: ایجاد این مجموعه‌ها زمانی مفید است که برای شهرستان نیز ثمراتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در گذشته مجموعه‌ای به نام خانه هنر سوره در سطح شهرستان با همکاری شورا و مجموعه بنیاد شهید افتتاح شد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این مجموعه امروز در راستای اهدافی که برایش تعیین شده نتوانست کاری انجام دهد و فقط بار مالی برای نهادهای فرهنگی شهرستان داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه راه‌اندازی مجموعه‌های فرهنگی عموما با همکاری چند مجموعه امکان‌پذیر است، افزود: نکته مهم در این زمینه حفظ و نگهداری آنها است که متاسفانه شاهد هستیم که این مجموعه‌ها همواره بار مالی زیادی را برای شهرداری و شورا به همراه دارد.

کرامت با تاکید براینکه راه‌اندازی خانه هنرمندان توسط شهرداری نباید بار مالی به دنبال داشته باشد، گفت: راه‌اندازی این مجموعه باید برای شهرستان ثمرات و فایده‌های مختلفی داشته باشد تا مردم از خدمات آن منتفع شوند.

وی با بیان اینکه امروز اداراتی مانند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدعیان امر فرهنگ از هنرمندان سبزواری حمایت نمی‌کنند، اضافه کرد: متاسفانه امروز اداره ارشاد سبزوار هزینه پرداخت 9 میلیون تومان قبض برق خود را ندارد و از طرفی خود را متولی اشاعه فرهنگ و حامی هنرمندان می‌داند.

کرامت با بیان اینکه کارشکنی‌های زیادی در حوزه فرهنگ و هنر سبزوار صورت گرفته است، عنوان کرد: امیدواریم با راه‌اندازی خانه هنرمندان توسط شهرداری شاهد بروز تحولات خوبی در این زمینه باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار با تاکید بر اینکه خانه هنرمندان باید زیر نظر شورای اسلامی و شهرداری سبزوار مدیریت و اداره شود، گفت: هیئت امنای این مجموعه باید توسط شورا و شهرداری مشخص شوند تا خدایی نکرده در آینده شاهد بروز مشکلات نباشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments

ناشناس

چه عجب یه نفر پیدا شد بگه ارشاد درآمد سالن و کلاسا و امثالهم رو کجا هزینه میکنه که پول قبض برقش رو نداره... حرف کرامت درسته

جناب آقا ی کرامت ریاست محترم شورای شهر آیا کسی پیدا میشود که از شما و گروه شورا بپرسد شما چکار کرده اید . این شهر روز به روز بدتر از روز قبل می شود شما چکار کرده اید ؟ بگویید تا شاید نمیدانیم بدانیم . همگی تان وعده های پوچ داده اید حالا که مردم شهید پرور سبزوار شما را به خدا واگذار کرده اند شما با بقیه چکار دارید .

عاصی

آقای کرامت که کلا فقط انتقاد میکنه نمیدونم کی توی این شورای شهر کار میکنه؟ یک سریشون که دلواپسن یک گروهشونم که مدام عکس از خودشون میگیرین و احساس خوشتیپی دارند بقیه شونم که همش نغ می زنند خوب شما خودت چکاره ای؟ میدان سخن فراخ و میدان عمل ...

ما ها که کار فرهنگی میکنیم میدونیم کم یا زیاد فقط جناب کرامته که حامی ماس و بس اصلا از ارشاد بخاری در نمیاد البته نباید م انتظار داشته باشین کافی یه سربری ارشاد ببنی که چی به چی من نمیدونم با وجود درامدی ارشاد از سالن و کلاسهاو ........................ چرا بازم میگن مشکلداریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما