افتخاری دیگر برای سبزوار

والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار قهرمان لیگ برتر کشور شد

خبرگزاری پانا: تیم ثامن الحجج (ع) سبزواردر دیدار نهایی لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور (جام ایثار) با پیروزی بر گسترش فولاد تبریز قهرمان لیگ برتر کشور شد.

به گزارش خبرگزاری پانا؛ در این دیدار که عصر پنج شنبه در سالن سربداران شهرستان سبزوار برگزار شد، تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه سه بر یک تیم گسترش فولاد تبریز را شکست داد.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار از مجموع چهار ست، سه ست را به نفع خود به پایان رساند.

این تیم در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 17 ، 25 بر 20 و 25 بر 18 توانست بر حریف خود پیروز شود.

تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز فقط ست سوم را با نتیجه 25 بر 21 به نفع خود به پایان رساند.

قضاوت این دیدار را مهدی آشوری داور بین المللی از تهران و داوود نافعی از گنبد بر عهده داشتند و محمد حسین شفقی ناظر این دیدار بود.

پس از پایان رقابت های پلی آف لیگ برتر والیبال نشسته کشور تیم های شهرداری ارومیه و روانکارهای گنبد به دیدار رده بندی و تیم های گسترش فولاد تبریز و ثامن الحجج (ع) سبزوار نیز به مرحله نهایی رقابت ها راه یافتند.

در پایان رقابت ها تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار عنوان قهرمانی کشور را کسب کرد و گسترش فولاد تبریز نیز نایب قهرمان شد.

تیم های شهرداری ارومیه و روان کارهای گنبد هم به ترتیب عنوان سوم و چهارم رقابت های والیبال نشسته کشور را به خود اختصاص دادند.

دبیر فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور، دبیر انجمن والیبال نشسته کشور، مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امام جمعه سبزوار، معاون فرماندار و جمعی از مسوولان اجرایی این شهرستان نظاره گر این دیدار بودند.

در پایان این دیدار جشن قهرمانی نیز در سالن سربداران سبزوار برگزار و تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار جام قهرمانی را بالای سر برد.

سبزوار در 237 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع است.
 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

یک آلمانی سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار شد

نظرت را بنویس
comments

مفتح

سرمایه گذاری ثامن روی نوجوانان در تمام رشته های ورزشی لازمه کار می باشد که خوشبختانه مدیریت قوی ثامن این نکته را در نظر دارد بواسطه وجود بیش از دو هزار نونهال و نوجوان و جوان در بیست و یک رشته ورزشی که خود انقلابیست در ورزش شهرستان خسته نباشید ثامن

مفتح

جای بسیار افتخاره که حداقل به واسطه تیم های ورزشی ثامن اسم سبزوار بارها در شبکه های،سراسری صدا و سیما مطرح می گردد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما