شورای شهر احداث پارک موزه دفاع مقدس در سبزوار را پیگیری می‌کند

رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای شهر سبزوار از پیگیری برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

علی ارغیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه طرح پارک موزه دفاع مقدس در این شهرستان از جمله طرح‌های مهمی است که امسال در دستور کار شورا ی اسلامی و شهرداری قرار گرفته است، اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه در مرحله جانمایی و طراحی است.

رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای شهر سبزوار با بیان اینکه جانمایی‌های مختلفی برای اجرای این پروژه صورت گرفته است، تصریح کرد: نگاه شورای اسلامی شهر بر این است که پروژه در محلی واقع شود که امکان دسترسی زائران و مسافرانی که از محورهای مواصلاتی شهرستان برای سفر به مشهد مقدس استفاده می‌کنند، نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه بخشی از دغدغه‌های ما در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشان دادن رشادت‌های رزمندگان سبزواری در عملیات‌های دفاع مقدس برطرف می‌شود، گفت: شهرستان سبزوار دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه فرهنگ شهادت است و احداث پارک موزه دفاع مقدس برای این شهرستان یک ضرورت مهم بوده که امیدواریم طرح تا پایان امسال آماده و پروژه آغاز شود.

ارغیانی با اشاره به برگزاری یادواره فرماندهان شهید بسیجی در سبزوار نیز گفت: این یادواره قرار بود در اسفند ماه امسال و با حضور نایب رئیس اول مجلس برگزار شود که به دلیل بروز مشکلاتی این مراسم برگزار نشد.

رئیس کمیسیون ایثار، مقاومت و امنیت شورای اسلامی شهر سبزوار با بیان اینکه این مراسم در خرداد ماه امسال همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود، گفت: همزمان با برگزاری این یادواره نیز خانه موزه شهید فرومندی از سرداران شهید بسیجی این شهرستان افتتاح می‌شود.
ارغیانی با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف در سطح شهرستان سبزوار ادامه داد: برگزاری این یادواره‌ها سبب توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنا شدن نسل‌های مختلف انقلاب با آن می‌شود.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سبزوار از برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان حمایت می‌کند، افزود: ما معتقدیم که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و در این راه نیز با همه توان در خدمت خادمین شهیدان هستیم.

منبع : خبرگذاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما