بازگشایی دفتر خدمات سهامداری پدیده در سبزوار و تربت حیدریه

خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) در مطلبی با تیتری بدبینانه، از بازگشایی مجدد دفتر سهامداری پدیده شاندیز در سبزوار خبر داده است:

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، آنا در این زمینه نوشته است:

پدیده شاندیز با ادعاهای تازه بازگشت

تعدادی از دفاتر خدمات سهامداری پدیده شاندیز بازگشایی شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا،‌ در حالی که اواخر سال گذشته موج پلمپ کردن دفاتر پدیده شاندیز در تهران و خراسان رضوی ایجاد شد، اما به تازگی روابط عمومی این شرکت از بازگشایی دو دفتر خدمات سهامداری پدیده خبر داده‌است.

بنا بر این اطلاعیه، دو دفتر از دفاتر خدمات سهامداری پدیده در سبزوار و تربت حیدریه به منظور ارائه خدمات سهامداری به سهامداران بازگشایی شده‌است.

از سوی دیگر هایپرمارکت شاندیز برای جلب مشتری بیشتر به ارائه تخفیف‌های بی‌سابقه در فروش رو آورده‌است. بر اساس آنچه از سوی این شرکت اعلام شده، از صبح روز 17 فروردین ماه با افزایش سه درصدی تخفیفات، همه اجناس این فروشگاه با تخفیف 30 درصد عرضه می‌شود.

آن طور که اعلام شده، هایپر مارکت پدیده شاندیز بیش از 100 هزار انواع کالا را به مشتریان ارائه می‌دهد. بیش از 60 دستگاه تریلر هر روز انواع کالا شامل انواع مواد خوراکی، پوشاک و لوازم خانگی را وارد هایپر مارکت پدیده شاندیز می‌کنند.

هایپرمارکت پدیده شاندیز پیش از این با ارائه 40 درصدی تخفیف در بخش پوشاک و عرضه انواع شیرینی‌ها به جذب مشتری اقدام کرده بود.

مدیران این شرکت همچنین از آغاز فعالیت‌های شهر افسانه‌ای پدیده کیش با 50 درصد ظرفیت پیمانکاری در روز نخست اردیبهشت ماه خبر داده‌اند. بنا بر این اعلام طی توافقات صورت گرفته با پیمانکاران، 50 درصد نیروهای کاری در کل بخش‌های مختلف شهر افسانه‌ای پدیده کیش از جمله برج‌های 5 قلو، اسکله تفریحی و هایپر مارکت در نخستین روز از اردیبهشت ماه جاری مشغول فعالیت می‌شوند.

در حال حاضر این ظرفیت 30 درصد است که تا پایان اردیبهشت ماه جاری به 100 درصد خواهد رسید.

منبع:  خبرگزاری آنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما