قائم‌مقام شهردار:

برکناری شهردار سبزوار شایعه است

قائم‌مقام شهردار سبزوار گفت: برکناری شهردار سبزوار توسط شورای این شهر شایعه است.

جعفر صائمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با بیان اینکه اخیرا شایعات زیادی در زمینه برکناری شهردار این شهرستان مطرح شده است، اظهار کرد: تغییرات در هر مجموعه و اداره‌ یک امر عادی و طبیعی است اما برکناری شهردار سبزوار کذب و شایعه است.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر سبزوار به صورت جدی از مجموعه شهرداری و شهردار منتخب خود حمایت می‌کند، تصریح کرد: تاکنون هر پروژه و طرحی که از شهرداری به شورا رفته با رأی اکثریت و کامل مورد پذیرش و موافقت واقع شده که نشان از همدلی و همزبانی بین شهرداری و شورای شهر دارد.

قائم‌مقام شهردار سبزوار با اشاره به اجرای پروژه جابه‌جایی خط انتقال در محله 40 متری سبزوار نیز گفت: جابه‌جایی خطوط انتقال نفت از این منطقه یکی از برنامه‌ها و آرزوهای دیرینه مجموعه شهرداری سبزوار بود.

وی با اشاره به اینکه قرارگیری این خط انتقال سبب شده بود تا شهرداری نتواند به خوبی وظیفه خود را در زمینه عمران و زیباسازی این منطقه انجام دهد، گفت: عدم اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در این منطقه سبب بروز مشکلاتی از جمله تصادف، کشته و مجروح شدن چند تن از همشهریان و ... شده بود.

قائم مقام شهردار سبزوار با بیان اینکه پروژه خطوط انتقال نفت در این منطقه در 40 سال قبل اجرا شده بود، خاطرنشان کرد: در گذشته محله 40 متری سبزوار جزئی از حاشیه شهر بود و رشد فزاینده جدی نداشت.

وی با بیان اینکه در طی سال‌های مختلف به دلیل بروز بیکاری و خشکسالی در منطقه مردم برای سکونت در این محله اقدام به ساخت‌وساز و سکونت کرده‌اند، ادامه داد: در این مدت شرکت تلمبه‌خانه نفت برای جابه‌جایی این خطوط اقداماتی را انجام داده بود و براساس طرح قرار بود این خطوط 21 تا 23 متر جابه‌جا، بهسازی و مرمت شود.

صائمی با بیان اینکه شهرداری نیز در راستای اجرای این پروژه و بازگشایی این منطقه در کنار شرکت تلمبه خانه نفت قرار گرفته است، گفت: در این زمینه شورای اسلامی، فرمانداری و شهرداری در کنار هم قرار گرفتند تا این منطقه را از حالت و ظاهر فعلی خارج کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری برای اجرای پروژه محدوده‌ای 12 متری را پیش‌بینی و در اختیار شرکت تلمبه‌خانه نفت قرار دهد، افزود: در راستای این طرح یک آیلند 9 متری در وسط خیابان اجرا دو باند رفت و برگشت و پیاده‌روهایی برای تردد مردم پیش‌‌بینی شده و با اجرای طرح مسیر از محدوده 40 متری تا بلوار امام رضا(ع) و بافت تاریخی میدان کارگر بازگشایی می‌شود.

قائم‌مقام شهردار سبزوار با بیان اینکه با اجرای این پروژه شاهد کاهش تصادفات و بهسازی، زیباسازی و توسعه عمران در این منطقه هستیم، عنوان کرد: در هفته جاری از شرکت تلمبه خانه مهندسینی برای اجرای پروژه به شهرستان خواهند آمد تا این پروژه اجرایی شود.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments

مطلع

به کارگیری بدون مجوز نیروی شرکت در سازمان میادین شهرداری سبزوار سازمان میادین شهرداری سبزوار، مدتی است به صورت غیرقانونی و بدون هیچ گونه مصوبه شورای سازمان یا هیئت مدیره فردی را به صورت شرکت به کار گرفته است. این کارعلی رغم ادعای شهردار محترم دکتر طالبی است مدتی قبل فرموده بودند شهرداری و سازمان های تابعه از زمان تصدی اینجانب برشهرداری هیچ نیروی پیمانی، شرکتی یا قراردادی را به کار نگرفته است. توضیح بیشتر آنکه چند ماه قبل آقای (ح.د) یکی از پرسنل سازمان میادین شهرداری نیاز به استراحت پزشکی پیدا کرد و برای این منظور موقتا پست خود را در سازمان میادین ترک کرد و به جای او فرد دیگری به نام (الف) جایگزین شد و قرار بود فقط تا بازگشت نیرویی که به استراحت پزشکی رفته است، مشغول کار باقی بماند. اما الان با ا ینکه (ح.د) به سر کار خود بازگشته، آقای (الف) همچنان مشغول کار است و انگار کار موقتی ایشان به کار دائمی تبدیل شده است.

د+دو

به تو چه مربوط
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما