شهربازی سبزوار دارای مشکلات حقوقی است

عضو شورای شهر سبزوار با بیان اینکه مسئله شهربازی سبزوار دارای مشکلات حقوقی مختلفی است، گفت: پیمانکار در این زمینه مدعی است که شهرداری به قول‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی محل اقدام نکرده است.
مسعود پسندیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به وضعیت شهربازی این شهر اظهار کرد: سال گذشته پیگیر به سرانجام رساندن پروژه شهربازی سبزوار بودیم و با توجه به اینکه شهربازی از حقوق مردم سبزوار است که باید از آن بهره‌مند شوند و قطعا تعلل‌هایی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه از دلایل عدم راه‌اندازی شهربازی سبزوار مسئله قراردادی است که شهرداری با سرمایه‌گذار آن بسته است، تصریح کرد: متاسفانه در قراردادی که بین شهردار سابق و مدیرعامل سازمان پارک‌ها نوشته شده شهرداری خود را مکلف کرده تا به هیچ عنوان شهربازی جدید را در شهر سبزوار ایجاد نکند و این مسئله سبب شده تا پیمانکار بتواند در احداث کار تعلل داشته باشد.

عضو شورای شهر سبزوار با بیان اینکه این قرارداد دارای نقص‌های مختلفی است، خاطرنشان کرد: متاسفانه دستگاه‌هایی هم که برای این مجموعه پیش‌بینی شده در شأن مردم سبزوار نیست و بسیاری از این وسایل فرسوده است.

وی با بیان اینکه گرفته شدن حق شهرداری در ایجاد شهربازی‌های دیگر در این قرارداد سبب شده تا شهرداری آسیب‌پذیر شود، ادامه داد: اگر ادعا کنیم که وسایل شهربازی قدیم به محل شهربازی جدید جابه‌جا شده گزافه نیست و مردم سبزوار باید بدانند که این وسایل در شأن و منزلت آنها نبوده است.

پسندیده با بیان اینکه مسئله شهربازی سبزوار دارای مشکلات حقوقی مختلفی است، افزود: پیمانکار در این زمینه مدعی است که شهرداری به قول‌های خود در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی محل اقدام نکرده و مسئله شهربازی سبزوار دارای مسائل مختلف پشت پرده‌ای است که در دوره شهردار قبل کلید خورده است و افراد مختلفی می‌توانند در این زمینه پاسخگو باشند و من به جرات می‌گویم که داستان شهربازی سبزوار به جایی نمی‌رسد.

 

منبع : خبر گذاری فارس

 

نظرت را بنویس
comments

کارشناس مطلع از شهرداری

جناب اقای پسندیده وهم فکران ایشان : بدانید که مردم همه عوام نیستند و به همه نمی شود گفت و بدانید که اهل علم و عمل وی دانند که خط خطی کردن عملکرد دیگران کار ادم ها و مدیران ضعیف است ادم قوی و مدیر قوی کارنامه خود را مقایسه می کند مقصودی سال امد و رفت و کارنامه خود را با قبلی ها مردم مقایسه کردند شما در این دو سال چه دارید که با عملکرد مقصودی مقایسه کنید.

معلم

جناب اقای پسندیده: به قول یکی از بزرگان :( به عده ای می شود یک دروغ گفت به تعداد بیشتری می شود مدتی دروغ گفت ولی به همه نمی شود برای همیشه دروغ گفت شما حدیث زیاد بخوان از این مجمل ... ) به خدا خجالت بکشید دو ساله دارید دروغ مردم می دهید بگویید چه کرده اید ؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما