درآخرین شنبه فروردین 94:

بیشترین میزان افزایش قیمت در بازار فرابورس ایران برای سیمان لار سبزوار

عبور ارزش معاملات امروز فرابورس از ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال

ایستانیوز:ارزش معاملات امروز در بازارهای فرابورس ایران از رقم ۲ هزار و ۲۰۳ میلیارد ریال فراتر رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی (ایستانیوز)، بازار فرابورس در آخرین شنبه فروردین 94 با خرید و فروش 565 میلیون ورقه بهادار به ارزش 2 هزار و 203 میلیارد و 430 میلیون ریال به کار خود پایان داد.
امروز در حالی که شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، سیمان لار سبزوار و فولاد آلیاژی یزد بیشترین افزایش قیمت را به نام خود ثبت کردند، شرکت‌های معادن مس تکنار، بیمه ما و پالایش نفت شیراز با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و آیفکس با اندکی کاهش روی عدد 754 واحد ایستاد.
بیشترین حجم و ارزش معاملات اولین روز هفته مربوط به خرید و فروش 428 میلیون و 520 هزار سهم فولاد هرمزگان جنوب بود و هر ورقه حق تقدم تسهیلات مسکن ضمن کاهش قیمت در بازه 680 تا 770 هزار ریال معامله شد.
در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز 110 هزار و 680 ورقه اجاره رایتل خرید و فروش شد و بیشترین حجم معاملات ETF نیز به صندوق سرمایه‌گذاری اطلس با معامله 168 هزار و 298 سهم اختصاص یافت.
طبق این گزارش، امروز شاهد بازگشایی نماد معاملاتی شرکت بیمه آرمان پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده صاحبان سهام،بودیم و نماد بانک گردشگری جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام در روز 31 فروردین، در پایان معاملات امروز متوقف شد.
گفتنی است، با توجه به انصراف فروشنده از عرضه عمده سهام کنترلی شرکت گسترش تجارت و سرمایه ایرانیان از طریق بازار فرابورس ایران، این عرضه عمده، انجام نخواهد شد.

منبع: ایستانیوز (پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما