برترین سایت های خبری وتحلیلی سبزوار در سال 93 براساس الکسا

یکی از فعالیت های تحلیلی مجله اسرارنامه در سال 1393 ، بررسی هفتگی رتبه بندی سایت های خبری این شهرستان براساس الکسا بود که از زمان آغاز این طرح  در 13 آذر تا آخرین بررسی در 21 اسفند، 14 دوره این بررسی ها انجام شد و دراین بین در بعضی هفته ها، بنا به دلایلی اسرارنامه نتوانست این بررسی را انجام دهد و در یک هفته (16 دی) بررسی ویژه ای دراواسط هفته صورت گرفت.

اینک نگاهی به مجموع 14 دوره بررسی های صورت گرفته توسط مجله تحلیلی اسرارنامه نشان می دهد، در رقابت بین 14 وبسایت خبری و تحلیلی غرب خراسان رضوی، 6 وبسایت سلام سربدار، اسرارنامه، سبزوارنگار، سبزوارنیوز ، بصیر سبزوار و رصد سبزوار در رتبه بندی داخل ایران و رتبه بندی جهانی در سال 93 برترین جایگاه های اول تا پنجم را به خود اختصاص داده اند.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده بررسی وبسایت های خبری و تحلیلی سبزوار در الکسا طی 14 دوره در سال 93 روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما