با حضور معاون وزیر بهداشت

اجلاس معاونان درمان قطب شمال شرق در سبزوار برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با حضور معاون درمان وزیر بهداشت اجلاس معاونان درمان قطب شمال شرق در سبزوار برگزار می‌شود.

علیرضا مسلم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار کرد: اجلاس معاونان درمان قطب شمال شرق به مدت یک روز در سبزوار برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه در این همایش که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود روسا و معاونان درمان هشت دانشگاه در منطقه شمال شرق شرکت می‌کنند، گفت: در این همایش روسا و معاونان درمان دانشگاه‌های علوم پزشکی شهرستان‌های مشهد، تربت حیدریه، بیرجند، بجنورد، گناباد و سبزوار حضور می‌یابند.

وی با بیان اینکه در این همایش یک روزه معاونین و روسای دانشگاه‌ها به بررسی چالش‌ها و نقاط قوت اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان‌ها می‌پردازند، افزود: این همایش در کارگروه‌های مختلف و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت برگزار می‌شود.

مسلم ادامه داد: در حاشیه برگزاری این سفر نیز از پروژه فاز دوم هتلینگ سه بیمارستان شهیدان مبینی، امداد شهید دکتر بهشتی و مرحوم واسعی به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: خبرگزاری فارس

لازم به توضیح است در حال حاضر در منطقه شمال شرق کشور تنها 6 دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های مشهد، سبزوار، بیرجند، بجنورد، گناباد و تربت حیدریه وجود دارد.

در شهرستان نیشابور نیز در سال های اخیر دانشکده علوم پزشکی راه اندازی شده است که مراحل ارتقاء آن به دانشگاه در حال پیگیری است.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما