نگاهی به روند احداث

بولوار هشت بهشت سبزوار از عمده ترین پروژه های عمرانی شهرداری در دوره دکتر طالبی

پروژه هشت بهشت سبزوار، یکی از عمده ترین پروژه های عمرانی شهرداری سبزوار در زمان مدیریت شهردار کنونی است که عده ای از تحلیلگران فعالیت شهرداری می گویند دکتر طالبی و تیم همراه او، در یک سال گذشته بیشترین وقت و همت را در عمل، برای انجام این پروژه صرف کرده اند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، طبق آنچه درباره ماهیت و اهداف احداث پروژه کمربندی هشت بهشت توسط مدیران شهرداری و یا سایر آگاهان بیان شده است، این پروژه علاوه بر اینکه از گسترش بی رویه شهر به جهاتی که مناسب توسعه آن نیست، جلوگیری می کند، یک پروژه فرهنگی، ورزشی و گردشگری مهم نیز خواهد بود. زیرا با تعبیه مسیرهایی نظیر مسیرویژه دوچرخه سواری، مسیر ویژه پیاده روی، کمربند سبز و ... پروژه هشت بهشت به محض افتتاح یقیناً به یکی از مراکز مهم جذب گردشگر و نیز به یکی از مهمترین مراکز تفریحی برای خود ساکنان سبزوار تبدیل خواهد شد.

البته از هشت بهشت انتظاری جز این نیز نمی رود که هم پروژه مهم و همه جانبه ای باشد و هم در زمان مناسب به ثمر برسد. چرا که در زمانی که دکتر طالبی به عنوان یکی از معدود شهرداران سبزوار با سابقه مدیریت هایی در سطح ملی سکان شهرداری دیار سربداران را به دست گرفته و اتفاقا در همین دوره پروژه های مهم دیگری نظیر میدان سربداران در ورودی غربی شهر، یا پروژه احیای آرامگاه اسطوره ای سهراب و محل رزمگاه دو قهرمان نامی شاهنامه در محل باغ ملی سبزوار و بسیاری دیگر از پروژه های عمرانی که در دوره شهردار قبلی کارشان آغاز و یا وعده انجام آن داده شد،  به حال خود رها شده اند، پس طبیعتاً انتظار می رود پروژه ای نظیر هشت بهشت به عنوان اصلی ترین وجهه همت شهرداری سبزوار در یک سال گذشته، هم با کیفیتی و کمیتی مناسب انجام شود و هم در مدت زمانی معقول و منطقی به بهره برداری برسد و گرفتار تعلیق ها و توقف های کسل کننده و سرمایه سوز نشود.

اینک در همین راستا، وبسایت شهرداری سبزوار، امروز از آغاز جدول گذاری فاز 2 بولوار هشت بهشت خبر داده است.

متن خبر وبسایت شهرداری را در ادامه مطالعه خواهید کرد:

آغاز جدول گذاری فاز ۲ بلوار هشت هشت سبزوار

مدیر پروژه بلوار هشت بهشت شهرداری سبزوار از آغاز جدول گذاری و لبه سازی فاز ۲ بلوار هشت بهشت به عنوان بزرگترین پروژه شهری سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، هادی محسنی راد با بیان اینکه تقاطع انتهایی بلوار هشت سبزوار نیز که از سمت ورودی به جاده مشهد و از سمت خروجی به تهران در حال اتمام است، افزود: بر اساس قرار داد منعقد شده با پیمانکار، جدول گذاری فاز ۲ بلوار هشت بهشت به طول حدود ۴ کیلومتر در مدت زمان سه ماه انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه آسفالت فاز نخست بلوار هشت بهشت که قرار بود براساس برنامه زمانبندی شده تا نوروز به اتمام برسد اما به دلیل نا مساعد بودن شرایط جوی متوقف شد، اظهار داشت: ادامه کار از چند روز قبل با مساعد شدن شرایط جوی آغاز و تا پایان فروردین ماه به اتمام می شد.

مدیر پروژه بلوار هشت بهشت شهرداری سبزوار در خصوص برنامه های آینده این بلوار هم گفت: تا پایان سال جدول گذاری و زیرسازی، فضای سبز، ابیاری و… به اتمام می رسد و مابقی کار منوط به تهیه نقشه کاربری ها از سوی مشاور و تملک اراضی باقیمانده می شود.

لازم به توضیح است زیباسازی کمربندی، بهبود محیط و جلوگیری از رشد بی رویه حاشیه نشینی، کنترل و هدایت ترافیک وسایط نقلیه سنگین، طراحی و اجرای یک لایه شهری برابر ضوابط شهرسازی در حاشیه جاده که بافت با ساختار و معماری خود به ساماندهی و بهسازی بافت شهرسازی شرق شهر کمک خواهد کرد از اهداف پروژه ایجاد کمربند حاشیه شهر سبزوار است.

منبع: شهرداری سبزوار

 

نظرت را بنویس
comments

Amir Jalali

سلام ... اخه چند کیلومتر بیابون رو اسفالت کردن این همه ادعا کردن دازه ... هر وقت تونستین میدوم سربداران درست کنین اون وقت شعار بدین ...چند کیلومتر اون طرفموم نیشابور برین یه سر بزنین بد نیس ...ما کجاییم و اونا کجا ...فقط تو پسماند و هزار جور پوب الکی از مردم گرفتن حرف اول رو تو ایران شایدم جهان میزنیدrn

حمید

با سلام به چه قیمتی ............این پروژه که شما ازش یاد میکنید و به ان میبالید.........به چه مینازید به چه قیمتی .......زمینهای مردم را با چه قیمتی خریده اید؟آیا ملکین آن راضی هستند؟نه مهم نیست........جواب طفل یتیمی که 100 متر زمین دار و ندارش بوده گرفته اید چه جوابی دارید؟ جواب آن معلول ذهنی که هستی اش 120متر زمین بوده چی؟جواب آن دستان پینه بسته ی کارگر زحمت کش را چی؟ به تازگی عطر خون پاک 175 شهید غواص دست بسته ی عزیزمان در فضای کشورمان پیچیده.......جواب خون این عزیزانو با اعمالتون خوب نشان دادین و میدین.......... وای بر شما وای بر شما وای بر شما

Ø´

هههه . ماشالله خوب با کلمات میخوای احساسات مردم رو براگیخته کنیا

همشهری

باسلام جناب دکتر،امسال زمان سررسید وعدهاتونه.امیدوارم با همتی دوچندان این پروژه وعلی لاخصوص میدان سربداران تا زمان کنگره بین المللی سربداران به جاهای خوبی برسه.همچنان منتظر اخبارخوب ازشما وهمکاران هستیم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما