عضو سبزواری مجلس خبرگان رهبری: غرب به مذاکرات هسته ای با ایران نیاز دارد

آیت‌الله عالمی: غرب به مذاکرات هسته‌ای با ایران نیاز دارد .

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما (واحد مرکزی خبر) عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر غرب به آنچه در بیانیه لوزان آمده عمل کند شرایط به نفع کشور ما رقم می‌خورد .

آیت الله عالمی افزود : ملاک ارزیابی بهتر در ارتباط با بیانیه لوزان متن نهایی آن است که براساس وعده وزیر امور خارجه کشورمان منتشر می‌شود اما آنچه مشخص بوده ؛ قدم مثبتی برداشته شده ‌است و اگر طرف مقابل به آنچه در قرارداد آمده عمل کند شرایط به نفع کشور ما رقم می‌خورد.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : البته این نکته را نیز نباید از یاد ببریم که طرف غربی ‌به این مذاکرات نیازمند ‌است.

آیت‌الله عالمی افزود: مهمترین مسئله این است که مقام معظم رهبری به صورت دقیق مسائل را رصد می‌کنند و اطلاعات دقیقی نیز درباره مذاکرات در اختیار ایشان قرار می‌گیرد ، برای ما نیز حجت نهایی فرمایشات مقام معظم رهبری است چراکه آرامش امروز کشور در ابعاد مختلف مرهون تبعیت از فرامین ایشان است.

وی تاکید کرد: وظیفه اصلی ما در حال حاضر، حمایت از تیم مذاکره کننده است ؛ قطعاً زمانی که مذاکره‌ای انجام می‌شود هر یک از طرفین تلاش می‌کنند تا مواضع خود را تثبیت کنند. به‌هرحال کار هنوز تمام نشده و صرفاً بیانیه‌ای صادر شده است ، راه طولانی در پیش داریم و امیدواریم منافع کشور تامین شود.

منبع: واحد مرکزی خبر

گفتنی است آیت الله حسن عالمی که دو دوره درمجلس خبرگان رهبری عضویت داشته است، از برجستگان سیاسی و مذهبی سبزوار در مقطع کنونی است، و همینک نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی است.

نام و معرفی کامل آیت الله حسن عالمی در فهرست روحانیون برجسته سبزوار ثبت شده است:

فهرست روحانیون برجسته و شخصیت های مذهبی سبزوار (کلیک کنید)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما