مژده بهار محمود دولت آبادی در رسانه های اصولگرای ایران

محمود دولت آبادی نویسنده پرافتخار سبزواری که از سال گذشته و طی مراسمی در سبزوار، رسماً لقب آقای رمان ایران را به خود اختصاص داده است، از جمله چهره های موجه و محبوب خراسانی است که همواره در رسانه های مختلف کشور مورد توجه و احترام و سوژه تهیه خبر و گزارش های گوناگون بوده وهست.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حتی کوچکترین حضور، نوشته، نگاه، رفتار، دستمال گردن و کراوات و یا هر اثر و نشانه دیگری مربوط به محمود دولت آبادی نیز به خوبی پتانسیل تبدیل شدن به خبرهای تیتر یک و جذب مخاطب را برای همه رسانه های پرمخاطب و شناخته شده در سطح کشور را دارد و از این لحاظ فرق زیادی هم بین رسانه های متعلق به جریان چپ یا راست سیاسی نیست. چرا که محمود دولت آبادی خود بارها صریحاً اعلام کرده است که سیاسی نیست و از طرفی دیگر حتی اگر خودش هم بخواهد هر از گاهی گریزی به حاشیه های عالم سیاست بزند، آنچه برای مخاطبان این نویسنده مهم است و دولت آبادی را با آن می شناسند، جنبه های ادبی شخصیت و آثار ارزشمند اوست.

یکی از جدیدترین نمونه های توجه به محمود دولت آبادی، پیام بهارانه ای است که در غالب یک پوستر با تصویری از او در وبسایت هفته نامه مثلث یکی از رسانه های شاخص متعلق به جریان اصولگرایی کشور و البته تعدادی دیگر از رسانه های داخلی ایران منتشر شده است.

گفتنی است، حضور زنده و دائمی محمود دولت آبادی در محافل و نیز ذکر خیر نام او در رسانه های مختلف کشور در حالی اتفاق می افتد که عده ای از افراطیون خودسر در شهر زادگاهش با نسبت دادن تهمت هایی بی سند و مدرک به او و با دلایلی غلو شده در رسانه های متعلق به خود، سعی دارند این سرمایه ملی سبزوار را به عنوان عنصری ضد انقلاب، تکفیر کنند!

این افراطیون که به خیال باطل خود با رفتارهای خشونت آمیزشان دلواپس و حامی انقلاب هم هستند! در حالی برای از بین بردن و محو نام و یاد یکی از نویسندگان بزرگ ایران و المان های مربوط به او در سبزوار تلاش می کنند و در رسانه هایشان هجمه رسانه ای علیه او به راه می اندازند، که گویی خودشان به همراه همه تلاش هایشان که هیچ مبنای اصولی ندارد، تکیه بر باد داده  و مشغول کوبیدن آب در هاون هستند و مسلما دیر یا زود محکوم به عقب نشینی از این مواضع غیرمنطقی و اغراق آمیز خود خواهند بود.

زیرا این دلواپسان کم آگاه چه بخواهند و چه نخواهند خارج از دایره تنگ و محدود جهان بینی آنها چنان که توضیح داده شد در همه محافل و نیز در همه رسانه های پرمخاطب کشور نام و یاد محمود دولت آبادی همواره جاری و ساری است و دوستداران این نویسنده بزرگ در سبزوار نیز به طرق مختلف و البته در چهارچوب شئونات قانونی ارادت خود را به همشهری فرهیخته شان نشان می دهند و اتفاقا همین حساسیت های بی جا از سوی افراطیون، در مدت های اخیر باعث داغ تر شدن تنور محبوبیت محمود دولت آبادی در سبزوار شده  و نوعی همگرایی و همصدایی پیرامون این مسئله در فضای رسانه های مستقل دیار سربداران به وجود آورده است.

و اما از آنجایی که از هرچه بگذریم سخن دوست خوش تر است، اینک وقت آن است که مژده آمدن بهار را از قلم استاد محمود دولت آبادی در یکی از رسانه های اصول گرای کشور مطالعه کنیم. مژده ای که اتفاقا انتشار آن در موقعیت کنونی می تواند پیام های ویژه تری برای سبزوار و سبزواریان داشته باشد. آنجا که می گوید:

روزگار همیشه بر یک قرار نمی ماند،
روز و شب دارد،
روشنی دارد، تاریکی دارد،
 کم دارد، بیش دارد،
دیگر چیزی از زمستان باقی نمانده تمام می شود،
بهار می آید...

گفتنی است این تصویر و متن بهاری از محمود دولت آبادی، برای اولین بار در صفحه اینستاگرام امیرعابدزاده فوتبالیست جوان کشورمان و فرزند احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال ایران منتشر شده و سپس در وبسایت هایی نظیر جام نیوز، مثلث آنلاین و ... بازنشر یافته است. (منبع)

مثلث آنلاین وبسایت متعلق به هفته نامه مثلث از رسانه های شاخص جریان اصولگرایی ایران است که پایگاه خبری تحلیلی دیده بان درباره آن نوشته است:

مثلث دومین هفته نامه موفق در جریان اصولگرایی محسوب می شود. مثلث را مصطفی آجرلو در سال 1388 به روی دکه های روزنامه فروشی ها روانه کرد.

مثلث نیز توانسته است از نشریات خوب و موفق جریان اصولگرا محسوب شود. مشکل مالی در سال 89 گریبانگیر این نشریه نیز شد و آن را به تعطیلی کشانید؛ اما پس از مدتی با حل برخی از مشکلات، بار دیگر مثلث منتشر شد. هفته نامه مثلث در جذب مخاطب نیز به خوبی عمل کرد؛ به جرات می توان مثلث و پنجره را دو بال نشریات اصولگرایی در دوره فعلی دانست. هر چند که هر دو از نشریه ای آرمانی فاصله دارند.(منبع)

منبع: وبسایت مثلث آنلاین(رسانه شاخص جریان اصول گرایی ایران)

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مرگ تدریجی شورای شهر سبزوار / اقلیت مستبد در برابر اکثریت منفعل

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما