تبریک نوروزی بهمن مفید و رضا صفایی هنرمندان پیشکسوت سینمای ایران

سیدمهدی محسنیان، جوان هنردوست سبزواری که عشق و علاقه ای وافر به هنر سینما و هنرمندان این عرصه دارد، در واپسین روزهای سال 93 به صورت تلفنی یا حضوری به سراغ برخی از پیشکسوتان هنر هفتم رفته است و پیام های تبریک آنان را به مناسبت نزدیک شدن به عید باستانی ایرانیان را برای مجله اینترنتی اسرارنامه، دریافت کرده است.
اکثر این هنرمندان که با سیدمهدی محسنیان گفتگو کرده اند، به درگذشت برخی هنرمندان شاخص سینمای ایران در سال های اخیر به خصوص مرتضی احمدی اشاره کرده و فراغ او را سوگی سنگین برای سینمای ایران دانسته اند و آرزوی صحت و سلامتی برای سایر هنرمندانی که هنوز در قید حیاتند، کرده اند.
در ادامه این متن پیام تبریک رضا صفایی کارگردان با سابقه و بهمن مفید بازیگر پیشکسوت سینمای ایران را مطالعه خواهید کرد:


رضاصفایی:
عیدباستانی نوروزرابه تمام هموطنان عزیزم که درهرکجای دنیاهستندمخصوصامردم خونگرم سبزوارتبریک عرض می کنم وامیدوارم که هرروزشان نوروز و زندگیشان همچون بهارباشد.
 همیشه صحیح وسالم که این بهترین موهبت الهی است برایشان آرزومی کنم امیددارم که سال جدیدسال بسیارخوبی برای همه مردم ایران باشدوهیچ کدام ازهموطنان دچارغم وغصه وخدای نکرده ازدست دادن عزیزانشان نباشند.
 متاسفانه درسالهای گذشته ماعزیزان هنرمندزیادی را از دست دادیم هرسال2الی5و6نفرازهنرمندانی که هرکدام جزئی ازخاطره های مردم ایران محسوب می شوند از مرحوم فردین،  بیک ایمانوردی  گرفته تاناصرگیتی جاه ومرتضی احمدی که درسال93درگذشتند همه اینهاهنرمندانی بودندکه مردم دوستشان داشتند و هرکدام زحمات بسیار زیادی برای تاتر دوبله سینماتلویزیون وموسیقی ایران کشیدند و اطمینان دارم که مردم ایران نیزهیچ وقت هنرمندان پیشکسوت رافراموش نمی کنند. زیراسالها با آنها زندگی کرده اند.
امیددارم درسال جدیدهیچ یک ازهنرمندان ازبین مانروندچون هرهنرمندی نقاب درخاک می کشدمردم عزیزماراسوگوارمی کندپس آرزو می کنم که سال1394برای ملت ایران سال بسیارخوب وخالی ازدغدغه باشدخدای راشکروسپاس می گویم که این عیدرادرکنار مردمم هستم وچندبیت شعررابه همین مضمون تقدیم این نازنین مردم می کنم        
ستایش کنم ایزدپاک را       
که گویاوبیناکندخاک را        
به موری دهدمالش نره شیر       
 کندپشه برپیل جنگی دلیر   
جهان رابلندی وپستی تویی  
ندانم چه ای؟هرچه هستی تویی   

//  
 بااحترام همیشه سرافرلزباشید



بهمن مفید:

سلام به تمام مردم مهربان سرزمینم ایران سلامی به گرمی گلهای همیشه بهاربه مردم نازنین سبزواروهمه هموطنان عزیزم.

 شادمان وسرخوشم که یک عید دیگر را در کنارمردم ایران هستم  و این عید نوروزباستانی راکه یادگاریست ازگذشته های سرزمین کهن وبا افتخارما ایران را به تک تک  خوانندگان سایت ومردم کشورم تبریک می گویم .
دریغ وصددریغ که درسال93مرحوم ناصرگیتی جاه وزنده یادمرتضی احمدی راکه ازهمکاران قدیمی من بودند را ازدست دادم جای این عزیزان درلحظه تحویل سال بسیارخالیست... دعامی کنم درسال جدیدشاهدچنین حوادثی برای جامعه هنریمان نباشم وسال جدیدسالی باشدتوام باشادی وسرخوشی وسرزندگی وعاری ازهرگونه غم وغصه برای ملت قدرشناس ایران دستان مهربانتان رابه گرمی می فشارم همیشه دوستتان دارم.   یاعلی

پیام تبریک بانوی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران را نیز در پیوند زیر مطالعه کنید:

خاطره خوش ملکه رنجبر از مردم سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما