به بهانه تبریک نوروز 94

خاطره خوش ملکه رنجبر بانوی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران از مردم سبزوار

سیدمهدی محسنیان  که یکی از شهروندان هنردوست سبزواری و از علاقه مندان به عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است، طی ارتباطی که در آخرین روزهای سال 93 به شکل حضوری یا تلفنی با تعدادی از هنرمندان این عرصه داشته،  پیام هایی به مناسبت فرارسیدن نوروز باستانی ایرانیان  را  دریافت کرده و در اختیار تحریریه مجله اینترنتی اسرارنامه قرار داده است.

در اولین پیام ارسالی از سوی هنرمندان، ملکه رنجبر بانوی پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران ، ضمن یادآوری یک خاطره خوش از مردم سبزوار، اظهاراتی به شرح زیر را مطرح کرده است:

ملکه رنجبر:

با وجود اینکه کسالت دارم و حالم خوب نیست ولی سال نو را به مردم عزیز سبزوار و همه هموطنان عزیزم که عاشقانه به آنها خدمت کردم و دوستشان دارم تبریک می گویم. متأسفان درسال93مرتضی احمدی هنرمندقدیمی تئاتروسینمای ایران را که سابقه چندین سال همکاری با من درتاترلاله زار را داشت از دست دادیم روحش شادیادش گرامی.  خداکند درسال جدیددرفراق هیچ هنرمندی ننشینیم

ملکه رنجبر در ادامه این گفتگوی کوتاه، به خاطره ای از سبزوار و مردم سبزوار اشاره کرد و گفت: خانمی بود ازسبزوار که مدت17سال تربیت وپرورش فرزندمن(فریبرز) راعهده داربود. زحمت ومحبت او را هیچ  وقت فراموش نمی کنم. متاسفانه چندین سال پیش فوت نمود خداوند روحش راقرین رحمت بی منتهایش کند. من برای تشییع پیکراو به سبزوارآمدم البته قبل از این نیز چندین مرتبه به این شهرآمده بودم و از نزدیک با مردم سبزوار برخورد داشتم مردم این شهر بسیار قدرشناس  مهربان انسان و والا هستند.  

درپایان یک مصرع شعربه همه مردم عزیزومهربانم تقدیم می کنم:

ساقیا آمدن عیدمبارک بادت

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

جزئیات و تصاویر سفر شهلا ریاحی به سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما