تا یک انتقاد کردیم ، شدیم قارچ !!!

هنوز چند روزی بیشتر از آن زمان نمی گذرد که ناممان را بردند و با شور و شوقی خاص ورود و حضورمان را در عرصه ی رسانه های محلی تبریک گفتند.
اما ناگهان همین که بعد از چند روز غیبت بازگشتیم و یک انتقاد کردیم ، ناممان را گذاشتند قارچ سمی.
نمی خواهیم گله کنیم ، چون احساس می کنیم هنوز برای گله زود است . اما می خواهیم بپرسیم آیا واقعاً ما سئوال بدی کردیم ؟
اگر شما مخاطبان گرامی نیز مقاله ی ما را که ظاهراً به ساحت مقدس برخی بزرگواران بر خورده است ، را بخوانید، خواهید دید که ما فقط یک سئوال پرسیده ایم.
سئوالی در مورد یکی از سرمایه های مردم که نباید بلااستفاده بماند.
آیا این سئوال بدی بود ؟
برای اینکه بدانید منظورمان چیست بیشتر توضیح می دهیم :
شب گذشته در قسمت کاغذ کاهی همین وبسایت که برای مدتی به روز رسانی نشده بود ، مقاله ای به قلم نویسنده ی جوان همشهریمان قرار دادیم با عنوان "فرودگاه بین المللی بزرگترین چالش نمایندگان فعلی سبزوار در انتخابات آتی مجلس" و در آن مقاله نسبت به این موضوع که چرا فرودگاه سبزوار علی رغم نام پرافتخاربین المللی ، هم اکنون در حد یک فرودگاه داخلی باقی مانده است . آنهم فرودگاهی که تنها 5 پرواز در هفته دارد که همه ی آنها به یک مقصد انجام می شوند؟
این فقط یک سئوال بود . که ما پرسیدیم و نمی دانستیم اینقدر برای عالی جنابان گران تمام می شود. تا حدی که روابط عمومی وبسایت نماینده ی محترم شهرمان امروز اقدام به انتشار خبری می کند با عنوان "یک روشنگری در مورد قارچ های سمی ایام انتخابات" و طی آن مطلب مذکوراین وبسایت تازه راه اندازی شده را به عنوان قارچ سمی معرفی می کند.
البته آنان در مطلب خود تا کنون علناً نامی از هیچ وبسایتی نبرده اند.اما برای ما که دیدیم این اتفاق بلافاصله بعد از قرار دادن مطلب انتقادی ما در اسرارنامه روی داد ، جای شک و تردید نیست که منظورشان دقیقاً ما بوده ایم.
با این وجود ما نه خسته می شویم و نه با این چیزها از مسیر عدالت محوری و صداقت پیشگی خود در تهیه و تنظیم خبرها و مقالات این وبسایت خارج می شویم.هرگزاینطور نخواهد شد.چرا که ما از ابتدای روزی که آمدیم قرار گذاشتیم که بی هیچ تعصبی کارخودمان را انجام بدهیم و تمام نقاط قوت و ضعف شخصیت ها ، ادارات و حتی مردم اجتماع خودمان را ببینیم و شجاعانه بنویسیم و سعی در اصلاح امور شهر و دیار خود بنماییم.
در پایان تنها یک پیشنهاد برای تمام بزرگواران داریم : به جای این همه زودرنجی به سئوال پرسیده شده در مقاله ی مورد ذکر بیاندیشید و پاسخی بدهید.
کد نویسنده : 5715


نظرت را بنویس
comments

m-m

پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما