رونمایی نسخه جدید وبگاه جستجوی پایان‌نامه‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی سبزوار

معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از راه‌اندازی نسخهٔ جدید وب‌گاه جستجو در پایان‌نامه‌های این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سپهر سلطانی با توجه به شروع فعالیت این وب‌گاه از سال ۹۲ گفت: اکنون اطلاعات حدود 1000 پایان‌نامه کارشناسی‌ ارشد و رساله دکتری در وب‌گاه پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار قرار گرفته و در دسترس تمامی پایگاه‌های علمی داخلی و خارجی است.

معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با بیان اینکه در نسخهٔ جدید وب‌گاه پایان‌نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، بسیاری از مشکلات فنی از جمله سرعت کند جستجو برطرف شده است، افزود: قابلیت جستجو به روش‌های مختلف در مشخصات و چکیدهٔ پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها، مشاهده زمان و مکان برگزاری جلسه‌های دفاع پیش رو و دریافت فرم‌ها و کاربرگ‌های مورد نیاز دانشجویان تحصیلات تکمیلی، از دیگر قابلیت‌هایی است که در وب‌گاه جدید پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گنجانده شده است.

برگزاری آئین گشایش «نخستین جشنواره ایده‌های نوین در مهندسی پزشکی» دانشگاه آزاد سبزوار

آئین گشایش نخستین جشنوارهٔ ایده‌های نوین در زمینهٔ مهندسی پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با حضور جمعی از مسئولان، استادان و دانشجویان علاقه مند این دانشگاه برگزار شد.

معاون پژوهش و فنّاوری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار گفت: این جشنواره با همکاری حوزه پژوهش و فنّاوری و جمعی از دانشجویان رشتهٔ مهندسی پزشکی دانشگاه در سالن همایش‌های دانشکده علوم انسانی اسرار واحد سبزوار برگزار می‌شود.

سلطانی با توجه به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: پرورش خلاقیت و ایجاد انگیزه در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌ها و ابزارهای جدید به‌ منظور بهبود شرایط و رفع مشکلات در زمینه مهندسی پزشکی از جمله اهداف برپایی این جشنواره است.

وی افزود: این جشنواره تا ۱۶ اردیبهشت‌ ماه ادامه داشته و دانشجویان علاقه مند می‌توانند ایده‌ها و طرح‌های تئوری و عملی خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون پژوهش و فنّاوری واحد سبزوار خاطرنشان کرد: در پایان این جشنواره از برگزیدگان با اعطای امتیاز همکاری برای ثبت‌ اختراع، اعطای لوح سپاس و نمرهٔ پروژه به دروس مربوطه، تقدیر خواهد شد.

نشست کمیتهٔ منتخب دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار با استادان مقطع دکتری

کمیتهٔ منتخب دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار طی نشستی با مربیان شاغل به تحصیل در مقطع دکتری این واحد دانشگاهی به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

دکتر سعیدی اصل رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در پایان این نشست با توجه به اهداف برگزاری آن گفت: در این گردهمایی، نقطه‌نظرات، راهکار‌ها و مشکلات اعضاء هیئت علمی شاغل به تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار مطرح و از سوی کمیتهٔ منتخب دانشگاه مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.


منبع : خبر گذاری آنا

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما