نشست انجمن نمایش شهرستان سبزوار با حضور دکتر مجید سرسنگی برگزار شد

مدیراجرایی نکوداشت استاد حسین ماستیانی از برگزاری جلسه انجمن نمایش شهرستان سبزوار با حضور مدیرعامل خانه هنرمندان ایران خبر داد.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، رضا شجاع مقدم پنجشنبه شب در این زمینه گفت: دکتر مجید سرسنگی که به قصد شرکت در اختتامیه نمایشگاه آثار استاد حسین ماستیانی در سبزوار حضور یافته است ، برای بهره برداری هرچه بهتر از زمان شامگاه پنجشنبه با  حضور در مجتمع فرهنگی هنری بیهقی در جمع شماری از پیشکسوتان تئاتر سبزوار قرار گرفت و با توانمندی ها و نیازمندی های کنونی  تئاتر این شهر آشنا شد.

وی افزود: آقایان هادی زرقانی رئیس انجمن نمایش شهرستان، هوشنگ خسرومهر، محسن فرمانبر، حسین شمس آبادی ، سیدنورالله رضوی و ... از پیشکسوتان تئاتر سبزوار در این جلسه حضور داشتند.
شجاع مقدم حضور  دکتر سرسنگی که خود از هنرمندان تئاتر سبزوار است و مدرک دکترایش را در رشته هنرهاي نمايشي‏‎ از بیرمنگام انگلستان دریافت کرده است و هم اکنون چندسالی است که سمت مدیرعامل خانه هنرمندان ایران را برعهده دارد، فرصت مناسبی برای اصحاب فرهنگ و هنر دیار سربداران است تا با معرفی ظرفیت های والای هنری سبزوار، زمینه جذب امکانات لازم را برای شهرستان فراهم آورند.
وی ادامه داد: دکتر سرسنگی فردا جمعه نیز در یک جلسه کاری دیگر در سبزوار حضور می یابد و سپس بعد از ظهر ساعت 16:30 با حضور در محل نگارخانه امیرشاهی واقع در مجتمع فرهنگی هنری اسرار در اختتامیه نمایشگاه آثار استاد ماستیانی که بهانه اصلی سفر او به سبزوار بوده است، شرکت می کند.

گزارش تصویری(کلیک کنید)

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما