بازدید معاون عملیات اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی از فرودگاه سبزوار

با هدف بررسی و مشاهده پیشرفت پروژه های در حال اجرا و به پایان رسیده فرودگاه سبزوار، معاونت عملیات فرودگاهی ،فرودگاه های استان خراسان رضوی از فرودگاه سبزوار بازدید نمود.

در این بازدید که با همراهی رییس اداره ساختمان و رییس اداره فنی فرودگاه مشهد صورت پذیرفت، قسمت های مختلف فرودگاه از جمله طرح توسعه ساختمان پلیس فرودگاه در طبقه دوم ،محوطه یگان حفاظت هواپیمایی ، ساختمان تاسیسات و سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، دیزل ژنراتورهای برق اضطراری ، ترمینال مسافری ،ساختمان اداری و ترمینال مسافری و سطوح پروازی فرودگاه مورد بازدید میدانی قرار گرفت و نحوه اجرا و روند طرح ها  توسط مهندس همتی ریاست فرودگاه سبزوار تشریح گردید.

در پایان این بازدید مهندس عیدی زاده ضمن ابراز رضایت از روند پیشرفت امور در فرودگاه سبزوار، رهنمودهای لازم در خصوص روند بهتر  امور را ارائه  و دستور همکاری و مساعدت لازم توسط واحد های مربوط در حوزه اداره کل  به فرودگاه سبزوار را صادر نمودند.

منبع: فرودگاه سبزوار

گفتنی است فرودگاه مرزمجاز هوایی سبزوار دومین فرودگاه ساخته شده و فعال در خراسان رضوی است که از سال 1382 افتتاح شده و از سال 1385 فعالیت مسافربری و باربری خود را در این استان آغاز کرده است.

این فرودگاه هم اکنون دارای مسیرپروازی رفت و برگشت به تهران می باشد و در سال های قبل دو مسیرپروازی خارجی به کشورهای عراق و سوریه را نیز تجربه کرده است.

فرودگاه سبزوار به عنوان پشتیبان فرودگاه بین المللی مشهد شناخته شده است و فعالیت 24 ساعته دارد.

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

گلایه مسافران از کاهش و تأخیر در پروازهای فرودگاه سبزوار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما