گلایه مسافران از کاهش و تأخیر در پروازهای فرودگاه سبزوار

 مسافران از تاخیر پروازها در فرودگاه سبزوار گلایه مندند
سبزوار - ایرنا - جمعی از مسافران نسبت به تاخیر و کاهش پروازهای رفت و برگشت تهران - سبزوار در فرودگاه این شهر ابراز گلایه دارند.

یکی از این مسافران روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پرواز شب گذشته سبزوار به مقصد تهران با پنج ساعت تاخیر انجام شد که نارضایتی مسافران را در پی داشت.

'علی اصغر ایزدی' افزود: این پرواز قرار بود ساعت 22 و 30 دقیقه از فرودگاه سبزوار به مقصد تهران انجام شود که تا ساعت سه و 30 دقیقه بامداد امروز به تاخیر افتاد.

وی گفت: افزود: مسوولان باید برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.

یک شهروند دیگر سبزواری گفت: پروازهای فرودگاه این شهر مدتی است کاهش یافته و با تاخیر انجام می شود.

'علی محمدی' افزود: تاخیر در پروازهای فرودگاه سبزوار سبب سر درگمی مسافران شده و برنامه های کاری آنها را مختل می کند.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از کاهش و تاخیر پروازهای فرودگاه سبزوار ابراز ناخرسندی و بیان کرد: برای رفع این مشکلات مذاکراتی با مسوولان ذیربط انجام شده است.

'محمدرضا محسنی ثانی' افزود: وزارت راه و شهرسازی باید برای رفع این مشکل اقدام نموده و مردم را از بلاتکلیفی نجات دهد.

رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی ادامه داد: این موضوع را به صورت شفاهی در مجلس شورای اسلامی به مسوولان ذیربط تذکر داده ام.

وی گفت: مسوولان می بایست نظارت بیشتری بر عملکرد این پروازها داشته باشند.

رییس فرودگاه سبزوار نیز درباره تاخیر پرواز شب گذشته به مقصد تهران گفت: هواپیمای پرواز تهران به سبزوار با تاخیر حدود چهار ساعت و 45 دقیقه وارد فرودگاه سبزوار شده لذا ما مشکلی در فرودگاه سبزوار نداشته ایم.

'علی همتی' افزود: پروازهای این فرودگاه هم اینک توسط شرکت هواپیمایی آسمان انجام می شود.

وی درباره کاهش تعداد پروازهای این فرودگاه نیز گفت: مسوولان استانی، نمایندگان مجلس و فرمانداری برای افزایش پروازهای فرودگاه سبزوار پیگیریهای زیادی انجام داده اند.

رییس فرودگاه سبزوار افزود: بر این اساس مسوولان ذیربط قول مساعد داده اند پروازهای فرودگاه سبزوار در آینده نزدیک افزایش یافته و به حالت اول برگردد.

تا یک ماه پیش در طول هفته چهار پرواز رفت و برگشت تهران - سبزوار از طریق فرودگاه سبزوار انجام می شد اما هم اینک شمار پروازها به دو مورد در هفته طی روزهای یکشنبه و دوشنبه کاهش یافته است.

فرودگاه سبزوار بهمن ۱۳۸۲ توسط وزیر وقت راه و ترابری با گنجایش اسمی سالانه 255 هزار مسافر مورد بهره برداری قرار گرفت و از اردیبهشت ۱۳۸۵ نیز به عنوان مرز مجاز هوایی شناخته شد.

مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 237 کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

اعتراض نماینده سبزوار به عملکرد ضعیف شرکت هواپیمایی آسمان

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما