افتتاح نگارخانه سپنج، با برپایی نمایشگاه گروهی هنرمندان سبزوار

به دنبال انتشار فراخوان اولین نمایشگاه نگارخانه سپنج در دی ماه 1393 اکنون پس از حدود دوماه این نگارخانه آماده برگزاری اولین نمایشگاه خود می باشد. در این نمایشگاه آثاری از  21هنرمند سبزواری و دو هنرمند تهرانی در زمینه های نقاشی، عکس، مجسمه، نقش برجسته (مس، آهن و سفال )، ظروف سفالی و خط ارائه شده است.

مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در تاریخ 7 اسفندماه در ساعت 17 در محل نگارخانه برگزار خواهدگردیدو از روز هشتم اسفندماه همه روزه از ساعت 16 تا ساعت 20 پذیرای علاقمندان خواهد بود.قرار است این نمایشگاه تا تاریخ 15 فروردین ماه 1394 ادامه یابد.

تلاش مدیران نمایشگاه براین بوده تا آثار منتخب از کیفیت هنری و خلاقانه بالایی برخورداربوده، به شکل مناسبی ارائه و معرفی شوند.

لیست الفبایی هنرمندان در اولین نمایشگاهگروهی هنرمندان سبزوارکه بعضاً از اساتید و نامداران رشته خود و بی نیاز از معرفی هستند به شرح زیر است:

1 حمید امیری

2 محمود امیری

3 آتنابرزگر

4 زینب بروغنی

5 علی اصغرتسبندی

6 زویا توکلی

7 کاوه توکلی

8 فریدون توانایی

9 مریم چشمی

10 محمود حیطه

11کاظم خوش صفت

12 هادی دهقان پور

13 فرهاد شیرخانی

14 حسن صدیقی

15 مینا صفتی

16 علی طوسی

17 هادی عارفی

18 مرتضی کریمی طلب

19 ملیحه معنوی

20 نعمت الله معینی

21 فرحناز واعظ نیا

22 عباس وفایی

23 علی وفایی

مدیران نگارخانه سپنج امیدوارند با تمهیداتی که اندیشیده شده در سال آینده نمایشگاه های هنر ی با فواصل کوتاه تر و موضوعات متنوع تربه شکل فردی و گروهی تداوم یابند. بدیهی است استقبال علاقمندان و خریداری آثار ارائه شده در رونق و گسترش فعالیتهای این نگارخانه نقش مهمی خواهد داشت.

از همه ی همشهریان باذوق و هنر پرور سبزواری برای بازدید از نخستین نمایشگاه نگارخانه سپنج دعوت می کنیم و مشتاقانه در انتظار نقد و بررسی فعالیت های خود هستیم.

وبسایت نگارخانه سپنج

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما