جدیدترین نوشته انتقادی محمدابراهیم اکبری در وبلاگ کوه مش

محمدابراهیم اکبری در وبلاگ کوه مش نوشت:

ادیب جان این شمشیر ارزانی خودتان !

{ ادیب یزدی درمراسم ختم والده ی رئیس جمهور سابق : احمدی نژاد شمشیر اسلام است ، این شمشیر را کند نکنید } نقل از سایت انتخاب

سر بریدن انسان دست بسته ! نفت ریختن روی یک  آدم زنده و سوزاندن اون داخل قفس ! پرت کردن انسان از بالای چند طبقه با چشم های باز ! قطع کردن دست و پا با تبر و ... به هر دلیل ، دشمن حربی بودن ، رعایت نکردن احکام شرع ،که مثلا دیدن فوتبال به زعم آنها یکی از اعمال حرام و موجب قتل است و ... فرقی نمی کند منظور نهایت توحش است . اگر یکی از حامیان ابوبکر بغدادی بر منبر رود و او را سیف الاسلام ،خنجر الاسلام ، تبر الاسلام ، فندک الاسلام و هر منگل الاسلام دیگری بخواند لابد برای خودشان شایسته است و حق دارد .

آقای خطیب محترم ! چهره زیبای اسلام که امروزه به واسطه ی حضور گروههای خشن انحرافی مخدوش شده است شمشیر لازم ندارد ، قلم می خواهد .

امام راحل (ره ) نیز در سال 1359 امیدواری شان این بود که بشر به رشدی برسد که مسلسل ها به قلم تبدیل شوند . این شمشیرها ارزانی خودتان ! اما مراقب باشید مثل تجهیزات مدرن ارتش عراق روزی به دست داعش نیفتد ، داعشی که شیعه ، سنی ، مسیحی برایش فرقی نمی کند فقط اعدام می خواهد و بس .

وَالله که خدای متعال این جهان زیبا را برای زندگی خلق کرده است تو را به جان هر که دوست دارید بگذارید دنیای فردا از آنِ کودکانی باشد که با مداد رنگی هایشان ، نقاشی های زیبا خلق می کنند ، ای کاش جای شمشیرها جوهر مسلمانی را در لا به لای این کلمات گهربار جستجو کنیم .

 چون که بی رنگی اسیــــر رنگ شد          موسیی با موسیی در جنگ شد

چون به بی رنگی رسی کان داشتی           مــوسی و فرعـون دارنـد آشتـی

منبع: کوه مش

 

برای مطالعه نوشته های بیشتر از همین نویسنده هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.
 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما