پاداش ویژه موسسه میزان برای مشتریان وفادار

موسسه میزان که در هفته های اخیر به دلیل انتشار شایعه ورشکستگیش در برخی شهرها و سرایت آن به دیگر نقاط کشور، با دردسر مالی بزرگی مواجه شد، به تازگی اعلام کرده است به مشتریان وفادار خود که در این مدت حساب جدید افتتاح کرده و یا از حساب خود پولی برداشت نکرده و نیز کسانی که چک های صادره از سوی شعب این موسسه را عودت بدهند، پاداش ویژه ای می دهد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، شایعه ورشکستگی موسسه میزان طبق آنچه رئیس شعبه مرکزی این موسسه در سبزوار عنوان کرده است، به خاطر اقدام کینه توزانه دو کارمند اخراجی در شهرستان گناباد، در جامعه مطرح شده و گسترش یافته است.(برای مطالعه شرح ماجرا روی اینجا کلیک کنید)

در این فاصله چند مرتبه نیز مسئولان رسمی استان خراسان رضوی و مقامات بانک مرکزی از عدم صحت شایعه ورشکستگی موسسه میزان خبر داده و در رسانه های عمومی به مردم اطمینان خاطر داده اند.

با این حال هنوز هم سایه این شایعه از میان شماری از مشتریان موسسه میزان برچیده نشده و حس تشویش و نگرانی شهروندان سبزواری و خراسانی را برانگیخته است.

در همین اوضاع و احوال وبسایت رسمی موسسه میزان طی خبر کوتاهی پاداشی را که برای مشتریان وفادار خود در نظر گرفته به صورت زیر شرح داده است:

 به مناسبت سی و ششمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی:
پاداش ویژه برای مشتریان وفادار

 

ضمن عرض تبریک ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی به مشتریان و سپرده گذاران عزیز به اطلاع می رساند موسسه میزان به مناسبت سی و ششمین سالگرد استقرار نظام جمهوری اسلامی تسهیلات ویژه ای را برای مشتریان وفادار در نظر گرفته است. مزایای طرح شامل موارد زیر است:
1- پرداخت 2 درصد سود بیشتر به مشتریانی که اقدام به افتتاح حساب نمایند.
2- پرداخت 2 درصد سود بیشتربه مشتریانی که از تاریخ 93/11/1 اقدام به برداشت از حساب خود ننموده و یا اقدام به افزایش موجودی کرده اند.
3- پرداخت 2 درصد سود بیشتر به کسانی که چک های صادره از سوی شعب را عودت داده اند.

منبع: وبسایت موسسه مالی و اعتباری میزان

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شایعه ورشکستگی موسسه اعتباری میزان چگونه شکل گرفت؟

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما