رتبه بندی سایت های خبری و تحلیلی سبزوار طبق alexa

چهارمین هفته از بهمن 93 برای سایت های خبری و تحلیلی سبزوار هفته ای کاملا آرام و بدون تغییرات اساسی در رتبه بندی داخلی و جهانی الکسا بود.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، مقایسه رتبه بندی سایت های خبری و تحلیلی سبزوار در این هفته با هفته قبل نشان می دهد جایگاه تمام سایت های خبری و تحلیلی سبزوار در مقایسه با یکدیگر این دوره نیز به همان شکل دوره قبل باقی مانده است و بنابراین کماکان در رتبه بندی داخل ایران الکسا، سه سایت سبزوارنگار، اسرارنامه و سلام سربدار رتبه های اول تا سوم پربازدیدترین رسانه های محلی دیار سربداران هستند و در رتبه بندی جهانی الکسا سه سایت سبزوارنگار، سلام سربدار و اسرارنامه پربازدیدترین رسانه های محلی این دیار محسوب می شوند.

با اینکه جایگاه سایت های خبری و تحلیلی سبزوار نسبت به یکدیگر دراین هفته تغییر نیافته است، اما عملکرد آن ها نسبت به هفته گذشته خودشان تغییراتی را نشان می دهد که درجداول زیر نشان داده شده است.

گفتنی است در این هفته سبزوارنگار پس از دو هفته تعطیلی مجدداً در دسترس مخاطبان قرار گرفت اما ظاهرا هنوز فعالیت خبری و تحلیلی آن دوباره از سر گرفته نشده و همین موضوع باعث شده است که رتبه داخلی سبزوارنگار نسبت به هفته گذشته افت چشمگیری پیدا کند و از رقم تحسین برانگیز 1494 در پنجشنبه 16 بهمن به رقم 2111 در پنجشنبه 23 بهمن 93 برسد.

اما در همین مدت به شکل عجیبی رتبه جهانی سبزوارنگار همچنان بهبود یافته و توانسته از رده صد و هفتاد و چهار هزارمین سایت پربازدید جهان به رده حدوداً صد و شصت و نه هزارمین سایت پربازدید جهان ارتقاء رتبه پیدا کند.

 

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنج شنبه 16 بهمن 93 روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما