وزارت ورزش و جوانان با حذف ثامن الحجج سبزوار به دنبال مهندسی انتخابات است

اقدام عجیب دیگری از وزارت ورزش و جوانان:تغییر ترکیب رأی دهندگان در روز آخر/ آقای وزیر! در جریان مهندسی انتخابات هندبال هستید؟

در حالی که مداخلات برخی مقامات وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدراسیون هندبال، به این انتخابات حساسیت ویژه ای بخشیده و بسیاری آن را محکی برای سنجش توانمندی وزیر در اداره ورزش کشور می دانند، خبر جدید حاکی از یک اقدام عجیب و غریب دیگر است!

طبق قانون، برای انتخاب رئیس فدراسیون ها ، هیات های استانی و نمایندگانی از باشگاه ها حق رأی دارند. در این انتخابات نیز دو باشگاه ثامن الحجج سبزوار و ثامن الحجج مشهد(که قهرمان و نائب قهرمان هندبال ایران هستند) حق رأی دارند و این امر ، قبلاً نیز اعلام شده بود.

با این حال، در آخرین روز کاری ادارات قبل از انتخابات شنبه(25بهمن)، ناگهان از وزارت ورزش و جوانان با فدراسیون هندبال تماس گرفته و به اعلام کرده اند که این دو باشگاه - که گویا رأی شان به یک گزینه خاص نبوده - حذف و با دو باشگاه دیگر، جایگزین می شوند!

میترا نوری نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال با تایید این خبر به فارس گفته است: وزارت ورزش در نامه‌ای رسمی نمایندگان باشگاه‌های سبزوار و مشهد را حذف کرده و در مقابل، نمایندگان بافق یزد و فولادمبارکه سپاهان را به عنوان اعضای مجمع معرفی کرده است.

این اتفاق یعنی "جابجایی ترکیب رأی دهندگان" ، قطعاً چیزی جز مهندسی انتخابات نیست که متأسفانه روز به روز دامنه دار تر می شود و نهادهای نظارتی نیز در این خصوص تا کنون اقدامی نکرده اند. تنها کاری هم که وزیر ورزش تا کنون انجام داده، سکوت و انفعال مطلق در قبال این روند حیثیت زداست که از سوی برخی اطرافیان وی دنبال می شود.
پیشتر نیز همین افراد، انتخابات فدراسیون را به تأخیر انداخته بودند و تنها زمانی تن به برگزاری انتخابات دادند که گزینه مطلوب آنها که بازنشسته بود، توانست مجوز حضور در انتخابات را اخذ کند.

منبع: عصر ایران

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

استمرار دوران درخشان ورزش سبزوار

نظرت را بنویس
comments

مفتح

واقعا استان خراسان رضوی در تمام حوزه ها نسبت به مراکز استانهای دیگر وضعیت اسفباری دارد عملکرد مسئولین استانی این قدر ضعیف می باشد که به عنوان مثال در قسمت اختصاص بودجه به استان تنها یک درصد افزایش داشتیم ولی در زمینه افزایش درآمدهای مالیاتی دولت از استان محروم خراسان بیست و پنچ درصد می باشد و یا سر در آوردن بودجه قطار سریع و سیر تهران - مشهد از تهران - اصفهان نمونه بارز دیگه از عملکرد و حمایت ضعیف مسئولین استانی از طرح های استان است حالا شما بخوان حدیث مفصل از این....
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما