اثری از محمود برآبادی در مجموعه «عاشقانه های ایران» قرار می گیرد

 امیدواری به آینده رمان های کودک و نوجوان

محمود برآبادی که به تازگی رمان «امیر خرگوش» را به چاپ سپرده، نسبت به آینده رمان‌های کودک و نوجوان ابراز امیدواری کرد.

این نویسنده به خبرنگار ادبیات و نشر ایسنا‌ گفت: اگرچه مقوله تالیف رمان برای کودکان و نوجوانان در جامعه ما مقوله‌ای بسیار جوان است اما با توجه به همتی که نویسندگان در تالیف چنین آثاری دارند، نسبت به آینده آن‌ها می‌توان امیدوار بود.

او در ادامه افزود: درباره مقوله رمان کودک، نویسندگان ما بسیار تازه‌کارند و بیش از چهار - پنج سال از تالیف چنین رمان‌هایی نمی‌گذرد. در حوزه رمان نوجوان نیز قریب به 10 سال است که نویسندگان دست به قلم شده‌اند. اما علی‌رغم این جوانی با توجه به همت نویسندگان می‌توان نسبت به آینده آن‌ها امیدوار بود.

محمود برآبادی به تازگی رمان «امیر خرگوش» را به انتشارات محراب قلم سپرده است. این رمان درباره نوجوانی است که در محله سه‌راه شکوفه زندگی می‌کند اما پایش به کارهای خلاف کشیده می‌شود. اگرچه او بسیار دوست دارد به عنوان فردی شجاع شناخته شود اما قلب کوچکش باعث شده دوستانش او را «امیر خرگوش» بخوانند.

این نویسنده همچنین به تازگی کتاب «بلبل باغ چمن‌آرا» را که داستانی بلند است در زمینه دل‌دادگی امیرعلی شیرنوایی، از شاعران قرن نهم، به دختری به نام گل‌بهار نوشته است.

این اثر قرار است در مجموعه «عاشقانه‌های ایران» توسط انتشارات افق راهی بازار شود.

همچنین جلد سوم از مجموعه مرجع «ترافیک» با عنوان «اتوبوس‌های تندرو» از دیگر کتاب‌های برآبادی قرار است توسط انتشارات قدیانی راهی بازار شود. او پیش‌تر دو کتاب دیگر از این مجموعه را با عنوان‌های «فرهنگ مصوب ترافیک» و «راه‌آهن شهری ‌- مترو» نوشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

عجایب نامه همدانی توسط نویسنده سبزواری بازنویسی شد

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما