فرمانده سپاه سبزوار: راهپیمایی22 بهمن از مهم‌ترین نقاط قوت ایران در سطح بین‌الملل و داخلی است

فرمانده سپاه سبزوار:
انقلاب اسلامی ایران سردمدار مبارزه با ظلم‌ است / تکیه بر توان داخلی رمز موفیقت انقلاب

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران سردمدار مبارزه با ظلم‌ است، گفت: وحدت و تکیه بر توان داخلی رمز موفقیت انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، امین‌الله مظلوم ظهر امروز در نشست روشنگری که به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور اقشار مختلف بسیج برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مختلفی به پشتوانه مردم و رهبری ولی‌فقیه زمان، در طول حیات خود به ارمغان آورده است؛ اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران به دو بخش دستاوردهای خرد و کلان تقسیم می‌شود که می‌توان دستاوردهای خرد آن در حوزه خدمات رفاهی، امنیتی، بهداشتی و درمانی، عمرانی و دستاوردهای کلان آن به دستاوردهای موثر در سطح بین المللی و افزایش نقش پر رنگ جمهوری اسلامی در امور بین‌الملل دانست.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در مهم‌ترین مسائل بین‌المللی نقش محوری و تاثیرگذاری دارد، تصریح کرد: در دروان گذشته ایران به عنوان کشوری سرسپرده در هیچ جای جهان به حساب نمی‌آمد و کسی به نظرات و سخنان ما اهمیت نمی‌داد.

وی با اشاره به اینکه نقش نظام وابسته به آمریکایی‌ها سبب شده بود تا در ساده‌ترین امورات داخلی کشور مان از آنها مجوز بگیریم، خاطرنشان کرد: آنها حتی در مسائل کلان کشور مانند تغییر شاه و حاکمیت نظام قدرت تصمیم‌گیری داشتند و ثروت‌های کشور را در مقابل ارائه خدمات و پولی ناچیز به غارت می‌بردند.

مظلوم با بیان اینکه با تغییر ساختاری نظام پس از انقلاب اسلامی برای قطع وابستگی کشور به بیگانگان به توانمندی داخلی توجه جدی شد، گفت: با وجود توطئه‌های مختلف دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون خدمات فراوانی در طول مدت 36 سال انقلاب به مردم ارائه شد و پیشرفت‌های کشور در این مدت به اندازه 150 سال گذشته کشور را رو به جلو برده است.

وی با بیان اینکه دستاوردهای مهمی پس از انقلاب اسلامی ایران در این مدت رقم خورده است، ادامه داد: مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دستاوردهای کلان آن است که سبب سربلندی کشور در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای شده است.

مظلوم با بیان اینکه یکی از این دستاوردهای کلان تحقق شعار استقلال و آزادی و تبدیل ساختار نظام از شاهنشاهی به جمهوری بر پایه اسلام  است، عنوان کرد: این شعار در روزهای نخست انقلاب به عنوان یک استراتژی توسط مردم و رهبریت امام(ره) مطرح شد که پس از تحقق آن امروز تبدیل به یکی از شعارهای اساسی بسیاری از کشورها و ملت‌های آزاده جهان شده است.

وی با بیان اینکه امروز به برکت تحقق این شعار هیچ قدرت و کشوری حق دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران را ندارد، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین تصمیمات کشور در داخل مرزهای سیاسی و جغرافیایی خودمان گرفته می‌شود و اگر کشوری هم قصد دخالت در امور داخلی ما را داشته باشد با آن برخورد جدی و قاطع می‌شود.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به کشوری موثر در امور بین‌الملل تبدیل شده خاطرنشان کرد: فرهنگ مهم‌ترین سلاحی است که جمهوری اسلامی ایران برای اجرای ایدئولوژی خود از آن بهره می‌برد و به وسیله همین سلاح نیز دنیا به زودی فتح و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) را در جهان گسترش می‌دهد.

مظلوم با اشاره به اینکه امروز دنیا تبدیل به دو بخش اردوگاه سلطه‌ستیزان و اردوگاه سلطه‌گران تبدیل شده است؛ ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران سردمدار مقابله با ستمگران است و رهبریت اردوگاه ستم‌ستیزان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تغییر نقش محوری دین در جامعه و قرار گرفتن آن در رأس حاکمیت از دستاوردهای کلان و مهم انقلاب اسلامی ایران است.

مظلوم با بیان اینکه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی یک وظیفه مهم و تکلیف شرعی است، تصریح کرد: حفظ قدرت، استحکام جایگاه جمهوری اسلامی در سطوح بین‌المللی، گسترش عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها می‌تواند انقلاب را در عرصه بین‌المللی تثبیت کند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ گزینه نظامی روی میز هیچ کسی نیست، ادامه داد: جایگاه نظامی جمهوری اسلامی ایران برای همه روشن است و دشمن هیچ‌گاه به دنبال حمله و یا اجرای عملیات نظامی با ما نیست و اگر خلاف این مسئله نیز اتفاقی واقع شود پاسخ جمهوری اسلامی ایران برای دشمن پشیمان کننده است.

فرمانده سپاه سبزوار با بیان اینکه تکیه بر توان داخلی، حفظ وحدت، پیروی از ولایت فقیه و توجه به شعارهای هر ساله نیز سبب موفقیت و حل مشکلات داخلی می‌شود، اظهار داشت: یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت مسئله رفع تحریم‌هاست که در این زمینه در جامعه مطرح شده که اگر تحریم‌ها برداشته شود کشور گلستان می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های نظام در عرصه جنگ اقتصادی مطرح شده است، تاکید کرد: مسئولان باید نسبت به اجرای این استراتژی در سطح کشور همت بیشتری داشته و زمینه‌سازی‌ها و فرهنگ‌سازی‌های مورد نیاز در این مسئله را در دستور کار خود قرار دهند.

مظلوم با تاکید بر حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: این راهپیمایی یکی از مهم‌ترین نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران هم در سطح بین‌الملل و هم در سطح داخلی است و پاسخی به همه توطئه‌های دشمن و نوعی رفراندوم ملی و عمومی در بیعت با نظام و انقلاب اسلامی است.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما