در هفته سوم بهمن 93

پر بازدیدترین وبسایت های خبری سبزوار در رتبه بندی ایران و جهان طبق آمار الکسا

در  سومین هفته از بهمن 93 رتبه بندی الکسا از سایت های خبری و تحلیلی سبزوار در ایران، جایگاه های اول تا سوم پربازدیدترین و پر به روزرسانی  ترین ها را به ترتیب به مجله سبزوارنگار، مجله اسرارنامه و پایگاه سلام سربدار اختصاص داده است.
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، وبسایت سبزوارنگار به مدیریت مجید دواچی هرچند در یک هفته گذشته بنا به برخی دلایل فنی تماماً تعطیل بوده است اما این تعطیلی فعلا روی رتبه  الکسای سبزوارنگار چندان  تأثیر نگذاشته واین مجله نوبنیاد را همچنان  در صدر جدول سایت های خبری سبزوار قرار داده است.
رقابت اسرارنامه و سلام سربدار نیز بر سر جایگاه دوم جدول پربازدیدترین و پربه روزرسانی ترین سایت های خبری سبزوار، این هفته به نفع اسرارنامه خاتمه یافت تا در رتبه بندی داخل ایران اسرارنامه یک پله بالاتر از سلام سربدار قرار گیرد.
بقیه سایت های خبری محلی سبزوار در این هفته از نظر رتبه بندی داخل ایران، تقریبا همان ترکیب هفته قبل را حفظ کرده اند با این تفاوت که سبزوارنما توانسته است به جایگاه دهم جدول برسد که نسبت به گذشته این وبسایت تازه تأسیس، رشد آرام و خوبی را نشان می دهد.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده وضعیت آمار سایت های سبزوار در پنج شنبه 9 بهمن 93 روی اینجا کلیک کنید.

لازم به توضیح است رتبه بندی های alexa به صورت روزانه و بر اساس میزان بازدید سایت های مختلف، تغییر می کند. اما معمولا محدوده کلی رتبه سایت ها در یک مدت کوتاه چندان دستخوش تغییر نمی شود.

برای ورود به سایت alexa هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

نظرت را بنویس
comments

مهد هندبال ایران

با سلام سایت ورزشی مهد هندبال را نیز در این رتبه بندی لحاظ نمایید
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما